سرویس موسیقی هنرآنلاین: رشید وطن‌دوست، خواننده در گفت و گو با هنرآنلاین گفت: گروه "سهند" جمعه 24 بهمن‌ماه سال جاری ساعت 18:15 در سی امین جشنواره موسیقی فجر و در ایوان شمس به اجرای برنامه می‌پردازد.

این خواننده در ادامه بیان کرد: من همه ساله در جشنواره موسیقی فجر شرکت می‌کنم و امسال هم به دعوت علی ترابی و حسن ریاحی قرار است به همراه گروه "سهند" به صحنه رویم.

وطن دوست تاکید کرد: در این کنسرت 10 قطعه آواز و چهار قطعه بی‌کلام برای مخاطبان اجرا می کنیم. همچنین سال گذشته من چهار برنامه در جشنواره موسیقی فجر اجرا کردم ولی امسال به دلیل حضور گروه‌های دیگر و کمبود بودجه فقط یک اجرا خواهیم داشت.

سرپرست گروه سهند در ادامه خاطرنشان کرد: این کنسرت با یک قطعه بی‌کلام در چهارگاه شروع می‌شود و در ادامه قطعات عروس زرد، آرشین مالالان، کیم بیلیر، گزلیم سن سن و ..... برای مخاطبان اجرا می‌شود.

رشید وطن دوست افزود: در این کنسرت بیشتر قطعات آذری اجرا می‌شود و یک قطعه با عنوان "شوق بهار" با شعری از زنده یاد سیمین بهبهانی و یک قطعه با عنوان "ایران" توسط اعضای گروه اجرا می‌شود.

این خواننده درباره اعضا و نوازندگان گروه گفت: در این کنسرت رضا رضوی (پیانو)، فرهاد فرجلی (تار)، احسان اسداللهی (گارمان)، وحید اسداللهی (نقاره) و ..... به عنوان نوازنده حضور دارند و یک نوازنده باکویی با گروه سهند همکاری می‌کند.