سرویس موسیقی هنرآنلاین: هومن موسوی، خواننده در گفت و گو با هنرآنلاین گفت: آلبوم "آغاز یک خیال" که در مراحل نهایی قرار دارد اوایل اسفندماه سال جاری منتشر می‌شود و به احتمال زیاد این اثر موسیقی از سوی انتشارات نغمه‌های ماندگار ایرانیان روانه بازار موسیقی می‌شود.

این خواننده درباره این اثر موسیقایی بیان کرد: تولید این اثر از سال 1390 آغاز شده است که هدف‌مان این بود اثری متفاوت را منتشر کنیم تا مورد توجه مخاطبان و اهالی موسیقی قرار گیرد.

موسوی درباره قطعات این آلبوم تاکید کرد: این اثر شامل هشت قطعه است و نام بعضی از قطعات آن نغمه‌ها، همراه با خیام، کاوه یا اسکندر، یک خواهش ساده، یک تار مو، واعظان و .... است. همچنین اشعار این اثر از مجموعه اشعار خیام، اخوان ثالث، حافظ، مسعود سعد سلمان، فریدون مشیری و .... انتخاب شده است و یک قطعه نیز توسط خودم سروده شده است.

این خواننده افزود: آهنگسازی، تنظیم قطعات و خوانندگی به عهده خودم بوده است و دو قطعه نیز توسط مسعود همایونی ساخته شده است.

هومن موسوی درباره اعضا و نوازندگان گروه خاطرنشان کرد: در این اثر موسیقایی مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، بابک صفرنژاد (هارمونیکا)، علیرضا میرآقا (ترومپت)، رضا سجادی (دف)، بهنوش حافظی (تنبک/ضرب زورخانه) و .... به عنوان نوازنده حضور دارند. همچنین لیدا باقری، شیما تاجیک، فاطمه اکبری، شیرین آقا بابایی از اعضای گروه کر هستند.

این خواننده در پایان گفت: عکاسی و طراحی جلد آلبوم توسط استودیو مانگ انجام شده است و ژانر این اثر راک است.

هومن موسوی موسیقی را از سن شش سالگی شروع کرده است و زیر نظر اساتیدی همچون فروغی کرمانی، فرامرز پایور، جواد جواهری، حشمت الله عطایی، آرش رحیم بیگی و ... آموزش دیده است. اولین آلبوم او با عنوان "پرواز با" سال 1390 منتشر شد که این اثر اولین آلبوم مجوزدار در حوزه راک است. این خواننده چند اثر موسیقایی در دست انتشار دارد که این آثار به زودی منتشر می‌شود و در یکی از این آثار با اهورا ایمان همکاری کرده است.