به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، گروه موسیقی گروه پُلاریس (ستاره قطبی) در بخش بانوان که زیر مجموعه بخش جنبی جشنواره است، روی صحنه می‌رود.

بهار ایلچی سرپرست گروه پلاریس درباره این اجرا گفت: سبک کاری ما موسیقی پاپ است. در کنسرت‌هایمان همیشه قطعات مختلفی را به زبان‌ها و گویش‌های محلی چون آذری، لری و کردی اجرا خواهیم کرد.

سرپرست گروه پلاریس در ادامه اظهار کرد: ما سال گذشته هم در ایام جشنواره موسیقی فجر اجرا داشتیم و خوشحالم که امسال هم این فرصت در اختیار ما قرار داده شده است. البته ما منتظر این هستیم که در دوره‌های بعد تغییراتی در جشنواره ایجاد شود و موسیقی پاپ دوباره وارد بخش رقابتی جشنواره شود.

ایلچی در ادامه اظهار کرد: نه تنها من، بلکه همه اهالی موسیقی پاپ منتظر این اتفاق هستند. از ابتدا نفس برگزاری جشنواره موسیقی فجر رقابت گروه‌های موسیقی با یکدیگر بوده است و بعد‌ها بخش‌های جنبی پررنگ شده است.

سرپرست گروه پلاریس درباره بخش ویژه بانوان در جشنواره گفت: بخش موسیقی بانوان فراز و فرودهایی طی سال‌های گذشته، داشته و همین که مسئولان بخشی را به این گروه‌ها اختصاص می‌دهند اتفاق خوبی است.

گروه موسیقی ستاره قطبی (پلاریس) سال ۱۳۸۹ تشکیل شد و نخستین بار شهریور سال گذشته اجرایی را روی صحنه برد. این گروه سال گذشته هم در جشنواره بین المللی موسیقی فجر در بخش بانوان روی صحنه رفت.

اعضای این گروه بهار ایلچی (سرپرست و نوازنده پیانو و هارپ)، سپیده ایلچی (نوازنده گیتار بیس و ابوآ)، ندا بهزاد (نوازنده درامز)، آرمیتا فهیمی (گیتار الکتریک)، سحر دزواره‌ای (گیتار اسپنیش و آگوستیک)، مژگان ابوالفتحی (نوازنده پرکاشن)، پگاه ابراهیم (نوازنده ویلن)، مارال سعیدی (نوازنده ویلن و ویلن آلتو)، نرگس تقی‌پور (نوازنده هورن و کیبورد)، ملودی آسارش مقدم (نوازنده ترومپت و کیبورد)، ترانه‌پور یوسف (نوازنده فلوت) و یاسمن ناصری نوازنده فلوت هستند

مهشید مولایی، ارکیده غفارپور، فرناز ملکی، نازلی سلطان‌زاده و ماری روت باتوآ این گروه هستند.

سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به دبیری دکتر حسن ریاحی ۲۴ بهمن تا یکم اسفندماه در تهران برگزار می‌شود.