به گزارش هنرآنلاین به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی‎‌هنری شهرداری تهران، اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری مکتب‌خانه آواز تهران با حضور استادان علی جهاندار، صدیق‌ تعریف، حسام‌الدین سراج، بهرام باجلان، نصراله ناصح‌پور و حمیدرضا نوربخش، امیرعبدالحسینی معاون هنری و بابک ربوخه مدیر امور موسیقی سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران برگزار شد.

در این جلسه که در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد، فرایند اجرایی، آیین‎نامه، محتوای آموزشی، مکان برگزاری، نیازها و انتظارات استادان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری مکتب خانه آواز تهران، علاوه بر تاکید بر ضرورت و نیاز به راه اندازی چنین فضای آموزشی برای این شاخه از موسیقی اصیل ایرانی، نگاه متعالی و ارزشمند سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به موسیقی فاخر مورد تحسین قرار گرفت.

توجه به اهمیت آواز در سبک زندگی ایرانی و اسلامی، توجه به ریشه های تاریخی آوازهای ایرانی، پاسداشت آواز ایرانی، توجه به سنت های اصیل آواها و نواها و تکریم هنرمندان آواز سنتی از جمله اهداف و رویکردهای راه‌اندازی مکتب خانه آواز تهران است که به زودی توسط معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در باغ موزه هنر ایرانی با حضور استادان برجسته آواز گشایش می‌یابد.