سرویس موسیقی هنرآنلاین: پویا نیک‌پور، آهنگساز و نوازنده پیانو در گفت‌وگو با هنرآنلاین گفت: قطعه "تقویم تکراری" منتشر شد که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت‌های معتبر و رسمی این قطعه را بشنوند.

نیک‌پور در ادامه بیان کرد: این قطعه بعد از "راه بی‌پایان" دومین پروژه باکلام من است که ترانه این قطعه را مهدی ایوبی سروده است.

این آهنگساز درباره اعضا و نوازندگان گفت: در این اثر مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، دارا دارایی (گیتار باس)، همایون نصیری (پرکاشن) به عنوان نوازنده در این قطعه حضور دارند.

پویا نیک‌پور با اشاره به اینکه آهنگسازی و تنظیم این قطعه به عهده خودش بوده است، خاطرنشان کرد: این قطعه یکی از قطعات پروژه آلبوم "خارج از تصور" است که قرار است به زودی روانه بازار موسیقی شود.

این خواننده در پایان درباره آلبوم "خارج از تصور" تاکید کرد: این آلبوم در مراحل نهایی قرار دارد که ترانه‌های این اثر موسیقایی توسط مهدی ایوبی سروده شده است.

پویا نیک‌پور در آبان 1352 در تهران به دنیا آمد و از سن پنج‌سالگی به تشویق خانواده هنر دوستش به سمت موسیقی سوق داده شد و پیانو کلاسیک را آموخت و در دوران نوجوانی با همین ساز اجراهایی را برگزار کرد.

این نوازنده با چندین گروه همکاری کرده است و تا به امروزه دو آلبوم مستقل با عنوان "راه بی‌پایان" و "صدای سکوت" منتشر کرده است. پویا نیک‌پور سال‌هاست با رضا صادقی نیز همکاری دارد و رهبری ارکستر این خواننده مشکی‌پوش را بر عهده دارد.

در کارنامه او رهبری کنسرت‌های متعددی همچون گروه آور، مانی رهنما، محمد اصفهانی، مهران مدیری و همنوازی در گروه دیوار، دارکوب و …. نیز وجود دارد.