به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گروه، ارکستر سمفونیک آیسو (ایران-اتریش) سمفونی ۵ شوبرت، اورتور آریشگر شهر سویل اثر روسینی و پوئم سمفونی مولداویا اثر اسمتانا را اجرا خواهد کرد. این رپرتوار از مشهور‌ترین آثار دوره رومانتیک و کلاسیک شکل گرفته است و برای علاقمندان موسیقی کلاسیک جذابیت خاصی خواهد داشت.

در خلا ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی، کنسرت ارکستر سمفونیک آیسو در بخش خصوصی طراحی و به مرحله اجرا رسیده است و این در نوع خود اتفاق ویژه‌ای است.

تعدادی از نوازندگان سابق ارکستر سمونیک تهران و ارکستر ملی به ارکستر آیسو اضافه شده‌اند تا ارکستر آیسو با ترکیب کامل‌تری روی صحنه برود.

مدیر هنری و رهبر اصلی ارکستر آیسو کریستین شولز است که در حال حاضر مدیر ارکستر سمفونیک وین هم هست و سال‌هاست در مسند نوازنده ویولنسل این ارکستر مشغول به نوازندگی است. در نبود شولز وظیفه مدیریت ارکستر و رهبری بر عهده مازیار یونسی است.

 این ارکستر در طی سال تمرین‌های مداومی زیر نظر کریستین شولز دارد و این برنامه هم تحت نظارت شولز تمرین شده و به مرحله اجرا رسیده است.

این ارکستر روز چهارشنبه ۳۰ مهرماه ساعت ۱۰ شب در تاالار وحدت روی صحنه می‌روند. علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.