سرویس موسیقی هنرآنلاین: سیدعلی میرمحمدی مدیر برنامه‌های گروه کامنت با اعلام خبر برگزاری کنسرت این گروه در یازدهم مهرماه به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: این کنسرت در دو سانس 18:30 و 21:30 در سالن اریکه ایرانیان برگزار می‌شود.

او افزود: کنسرت مهرماه بیشتر بر اجرای قطعات آلبوم "رفته از دست" تمرکز دارد، ولی قطعاتی از آلبوم های قبلی این گروه نیز در این برنامه اجرا خواهد شد.

گروه کامنت که از گروه‌های فعال در موسیقی راک است، اردیبهشت ماه امسال نخستین آلبوم رسمی خود را با عنوان "رفته از دست" در پردیس قلهک رونمایی کرد. بعد از آلبوم های "میرم بالاتر" و "دایره ها" که در فضای مجازی منتشر شدند، "رفته از دست" در واقع سومین آلبوم این گروه است که بعد از انتشار رسمی بیش از پیش بر محبوبیت کامنت افزود.

مراسم رونمایی این آلبوم که با اجرای کنسرتی در پردیس قلهک همراه بود، با استقبال مواجه شد و کامنتی‌ها برگزاری کنسرت دیگری در آینده نزدیک را به هوادارانشان وعده دادند.

کیان پورتراب سرپرست گروه کامنت در گفت‌و‌گوی اخیر خود با هنرآنلاین اعلام کرد انتشار آلبومی به زبان انگلیسی جزو برنامه های آتی گروه کامنت قرار دارد.

کیان پورتراب (وکال، گیتار آکوستیک)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، بردیا امیری (درامز)، اشکان آبرون (کیبورد) و آرین کشیشی (گیتار بیس) اعضای گروه کامنت هستند.

شرکت هامین گستر آریا با همکاری موسسه نشر موسیقی آوای سوته دلان برگزاری این کنسرت را بر عهده دارند.