سرویس موسیقی هنرآنلاین: فرزاد فرزین 19 و 20 شهریور در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران و در دو سانس 18:30 و 21:30 به صحنه می‌رود.

این خواننده پاپ در این کنسرت قطعاتی از آلبوم "شلیک" و چند قطعه قدیمی اجرا می‌کند. همچنین بخشی از این کنسرت به اجرا قطعات جدید اختصاص دارد.

در این کنسرت حمید امین‌پور (پرکاشن)،‌ مهرداد معافی (گیتار الکتریک)، عباس لطیفی (کیبورد)، احسان نیزر (ویولن)، یاشار خسروی(ساکسیفون)، پیمان لطیفی (درامز)، آئین احمدی (گیتار اسپانیش) و نوید یغما به عنوان نوازنده گیتار باس از اعضا و نوازندگان گروه هستند.

قیمت بلیت‌های این کنسرت 40، 50، 55، 60، 65، 70، 75، 80، 90، 95 و 100 هزار تومان است.

همچنین رضا صادقی چهارم مهر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران و در دو سانس به همراه اعضای گروهش به اجرای برنامه می‌پردازد.

در این کنسرت قطعات خاطره‌انگیز این خواننده پاپ برای مخاطبان اجرا می‌شود، همچنین قرار است قطعاتی از آلبوم "همین" و آلبوم‌های قبلی این خواننده اجرا شود.

در این کنسرت پویا نیک پور رهبری ارکستر این خواننده را بر عهده دارد و عمید بنکدار (گیتار باس)، آرش مقدم (درامز)، علیرضا شهبازی (گیتار الکتریک)، فاضل پیش (گیتار نایلون)، امیر شهابی (کیبورد)، مرتضی کریمی (عود)، علیرضا میرآقا (ترومپت)ف میثم مروستی (ویولن) و.... از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی _ هنری آوای هنر برگزار می‌شود و قیمت بلیت‌‌های این کنسرت 40 تا 100 هزار تومان است.

تور موسیقی رضا صادقی به زودی در شهرستان‌ها آغاز می‌شود.