امیرمحمد تفتی در گفتگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین اعلام کرد: این آلبوم با آهنگسازی خودم و تنظیم پویا سرایی آماده انتشار است و مراسم رونمایی از آن در نیمه دوم خردادماه برگزار می‌شود.

او درخصوص قطعات این آلبوم گفت: این آلبوم با سازبندی ایرانی و شامل دو قطعه آوازی و پنج تصنیف است. آهنگسازی چهار تصنیف را خودم برعهده داشتم. تصنیف پنجم تصنیف معروف عارف قزوینی "گریه کن" است که پویا سرایی در سال 88 این قطعه را تنظیم کرده و ما در آن زمان به صورت تک آهنگ منتشر کردیم. با توجه به اینکه این آهنگ به یاد استاد پرویز مشکاتیان بازخوانی شد و به لحاظ تنظیم با بقیه قطعات این آلبوم همخوانی داشت، آن را در آلبوم "بی برگی" قرار دادیم.

تفتی درباره کلام تصانیف و آوازها گفت: به جز تصنیف عارف، اشعار بقیه قطعات از غزل‌های حافظ و مولاناست.

او افزود: در تدارک هستیم بعد از انتشار آلبوم کنسرتی داشته باشیم که احتمالا بعد از ماه مبارک رمضان در تهران برگزار خواهد شد.

یادآوری می‌شود امیرمحمد تفتی سال 1348 در یزد متولد شد. او تاکنون اجراهای متعددی با گروه‌های مختلف در داخل و خارج از ایران داشته است که از آن جمله می‌توان به اجرای برنامه با "گروه وزیری" به سرپرستی کیوان ساکت، "گروه عارف" به سرپرستی پرویز مشکاتیان، "گروه قمر" به سرپرستی نوید دهقان اشاره کرد.

آلبوم‌های "شهر بی صدا" و "نای شکسته" از کیوان ساکت، "رمز مستی" از شیدا و بهرام ساعد و آلبوم "سبز جاودان" از گروه قمر با صدای امیرمحمد تفتی منتشر شده است.

انتهای پیام/