سرویس موسیقی هنرآنلاین: مازیار فلاحی با آهنگ معروف "دروغه" آغازگر بخش نخست برنامه بود. فلاحی پس از اجرای آهنگ اول یکی از نوازندگان گروهش داوود جعفری را به مهمانان معرفی کرد: "داوود اولین نابینایی است که در رشته آهنگسازی فوق لیسانس گرفته است. او یکی از بهترین نوازندگان پیانو کشورمان است که در این برنامه برای ما آکاردئون می‌نوازد."

در ادامه این نوازنده با اجرای تکنوازی قطعه‌ای زیبا مورد تشویق حاضران قرار گرفت.

آهنگ "لیلا" قطعه بعدی بود که فلاحی آن را به همه لیلاهای ایران زمین و شیرزنان کشورمان تقدیم کرد، این ترانه که زبان حال رزمنده‌ای است که زیر آتش دشمن آخرین لحظه‌های عمرش را با بانویش قسمت می‌کند و برای او نامه می‌نویسد:" این نام رو لیلا فقط بخونه/ فقط می‌خوام حال منو بدونه/ لیلا دارن نقل و نبات می‌پاشن/ تا عشق و خون دوباره هم‌صدا شن... این آهنگ همراه با پخش نماهنگ زیبای آن بر مانیتورهای سالن اجرا شد که با تشویق حاضران همراه شد.

آهنگ "تورو دوست دارم زیاد"، "مترسک"، یلدا" و "خدایا دوستت دارم" از دیگر قطعاتی بود که مازیار فلاحی در این کنسرت اجرا کرد. اما سورپرایز مازیار فلاحی برای مهمانان جانبازش آهنگی بود که اختصاصا برای آن‌ها ساخته و برای نخستین بار در این کنسرت اجرا شد؛ آهنگ "شانه‌های بی‌لباس" از شهیدانی گفت که قطره‌های باران پیکرشان را غسل می‌دهد....

فلاحی در میانه برنامه بعد از گفتگوی کوتاهی که با مهمانان جانباز حاضر در سالن داشت از مدیران شهرداری تهران تقاضا کرد اجرای کنسرت‌های موسیقی پاپ را به برج میلاد بازگردانند. او گفت : خاطرات زیبایی از اجرا در این سالن دارم و امیدوارم باز هم بتوانم در برج میلاد بخوانم.

بعد از اجرای مازیار فلاحی مراسم کوتاهی برگزار شد که طی آن مجری برنامه ضمن تشکر از مهمانان جانباز حاضر در سالن و خانواده‌هایشان، از دو نفر از جانبازان 70 درصد، آقایان ساکی و ملک‌زاده، تقاضا کرد روی استیج بروند و لوح تقدیر دو هنرمند را از سوی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آنها اهدا کنند. رضا یزدانی و مازیار فلاحی پس از گرفتن لوح تقدیر خود از دستان این دو جانباز، با آنها عکس یادگاری گرفتند.

بخش دوم برنامه به رضا یزدانی اختصاص داشت که یزدانی آن را با یک آهنگ جدید افتتاح کرد. قطعه "ارث اجدادی" که برای نخستین بار اجرا می شد به تمام جانبازان کشور تقدیم شد.

آهنگ "داغ" دیگر آهنگ یزدانی بود که بسیار مورد توجه حاضران قرار گرفت. شعر این آهنگ درباره یک شهید مفقودالاثر و تلخی انتظاری است که از زبان برادر شهید حکایت می‌شود: تا کی دل من چشم به در داشته باشد/ ای کاش کسی از تو خبر داشته باشد/ آن باد که آغشته به بوی نفس توست/ از کوچه ما کاش گذر داشته باشد/ هر هفته سر خاک تو می‌آیم، اما/ این خاک اگر قرص قمر داشته باشد....

آهنگ‌های "حس تاریخ" و "تهران تهران" از دیگر قطعات اجرایی رضا یزدانی در این برنامه بودند. یزدانی کنسرتش را با آهنگ به یادماندنی "خلیج فارس" پایان داد.

احمد مسجدجامعی رئیس شورای شهر تهران و علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سردار مصطفی آجرلو، حجت‌الاسلام احمد مازنی، معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار محمدعلی آسودی، معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران و مهدی افضلی مدیرعامل موسسه توسعه هنرهای معاصر از مهمانان حاضر در این برنامه بودند.

گزارش تصویری 1

گزارش تصویری 2