سرویس موسیقی هنرآنلاین: تیم فوتبال هنرمندان ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی هنرمندان موفق شد با نتیجه 16 بر صفر تیم هنرمندان ژاپن را مقتدرانه شکست دهد و به صعود از گروه خود امیدوار شود. در این دیدار که تماشاگران ایرانی نیز از نزدیک شاهد آن بودند، حرکات پابه توپ محسن تنابنده و علی لهراسبی توجه حاضران را به خود جلب کرده بود.

تیم هنرمندان ایران در دو دیدار بعدی خود به مصاف برزیل و آلمان می‌رود. نکته جالب آنکه تیم ملی برزیل در این مسابقات با بازیکنانی چون روماریو و ریوالدو که سابقه حضور در تیم ملی فوتبال برزیل را داشته‌اند پا به میدان می‌گذارد. در اولین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال هنرمندان جهان شانزده کشور در چهار گروه چهار تیمی حضور دارند و تیم ملی هنرمندان ایران با تیم‌های برزیل، آلمان و ژاپن همگروه است.

تیم ملی فوتبال هنرمندان ایران با حضور محسن تنابنده، علی لهراسبی، فرازد فرزین، مهدی امینی خواه، علی عبدالمالکی، عارف لرستانی، سیدجواد هاشمی، امیرعلی دانایی، مرتضی کاظمی، حسین سلیمانی و .. به مصاف حریفان خود می‌روند. مسابقات جام جهانی فوتبال هنرمندان یک تورنومنت خیریه است و با هدف کمک به کودکان بی‌سرپرست در استادیوم لوکوموتیو روسیه برگزار می شود.