به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، ابراهیم اثباتی، سرپرست گروه وصل یار در گفتگو با روابط عمومی و امور بیت الملل بنیاد رودکی ضمن بیان اینکه در کنسرت جدید خود از آلبوم وصل یار رونمایی می‌کند، افزود: این کنسرت تلفیقی از موسیقی سنتی و مقامی ایران و موسیقی ملل دیگر است و به مناسبت رونمایی از آلبوم وصل یار تعدادی از قطعات این آلبوم اجرا می‌شود.

او تصریح کرد: اجرای این کنسرت به کارگردانی علاء الدین پژهان همانند گذشته به شیوه تلفیقی فیوژن است و در آن از هنر تجسم و ویژوال آرت استفاده شده است.

سرپرست گروه "وصل یار" اظهار کرد: کنسرت با حضور و نقش آفرینی نسیم ادبی و سیروس اسنقی برگزار می‌شود؛ این دو هنرمند در قطعه عشق بازان به ایفای نقش‌های شیرین و نظامی را در مناظره خسرو پرویز و فرهاد می‌پردازند.

اثباتی بیان کرد: خبر جدید برای وصل یاری‌ها این است که هنرمند گرانقدر، فاطمه معتمد آریا نیز وصل یاری و حامی وصل یار شدند.

او ادامه داد: همانطور که از نام وصل یار پیداست، هدف این گروه وصل شدن تمام یاران از هر گوشه جهان است که دارای تمام خصایص انسانی و انسان دوستی و مروت هستند که شاخصه یک هنر بر‌تر است.

اثباتی افزود: اتفاق مذکور می‌تواند برای هنرمندان دیگر در تمام زمینه‌های هنری بیفتد که حامی وصل یار بودند، هستند و خواهند شد.

عشق بازان، جام، رقص خورشید، ذره صفت، میو وصل یار در این کنسرت با صدای مصطفی محمودی و همخوانی هوروش خلیلی شنیده می‌شود.

امجد ابراهیمی، نوازنده دف و تاس؛ حامد ابراهیمی، نوازنده ویلن و کمانچه؛ حسین قاسم‌زاده، نوازنده نی، سنتور و دودوک؛ ابراهیم یساول‌زاده، نوازنده قانون؛ سعید بهرامی، نوازنده عود؛ نعیم شاه خراسانی، نوازنده دف و بندیر؛ میثم امینی، نوازنده ادو و کاخن؛ ساتگین نمازی، نوازنده پیانو؛ نگار نوراد، نوازنده ویلنسل؛ شادرخ گلچین معانی، نوازنده دی جی ری دو؛ بهفر بزرگی، نوازنده پن فلوت؛ احسان شفیعی، نوازنده پرکاشن و امیر کاربر، نوازنده گیتار فلامینکو قطعات این کنسرت را می‌نوازند.

رزماری عیسی‌پور، ریچارد عیسی‌پور و مریم شریف‌زاده گروه کر را تشکیل می‌دهند و امیر ابراهیمی با اجرای رقص سماع به هنرنمایی می‌پردازد.

این کنسرت به سرپرستی ابراهیم اثباتی و با مدیریت آنیتا شاهپوری از ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه در دو سانس ۱۹ و ۲۱: ۳۰ در تالار وحدت اجرا می‌شود و علاقمندان به منظور تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت و گیشه تالار وحدت مراجعه کنند.