امیر شریفی، سرپرست گروه نقش و نوازنده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم و قرار است به همراه گروه "نقش" در بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر و در بخش نسلی دیگر به اجرای برنامه بپردازیم.

سرپرست گروه نقش در ادامه بیان کرد: در این کنسرت قطعاتی از آلبوم "برافشان" که به زودی از سوی انتشارات ماهور منتشر می‌شود، برای مخاطبان اجرا می‌شود. همچنین این کنسرت شامل دو بخش است.

این نوازنده تاکید کرد: در این کنسرت و در بخش اول قطعاتی از موسیقی کلاسیک ایرانی و قطعاتی از بزرگان موسیقی ایرانی اجرا می‌کنیم، همچنین بخشی از این کنسرت به اجرای قطعاتی در آواز راک اختصاص دارد.

شریفی در ادامه خاطرنشان کرد: در این کنسرت قطعاتی از ساخته‌های خودم برای مخاطبان اجرا می‌کنم و قرار است چهار قطعه دیگر به همراه اعضای گروه اجرا کنیم که شامل قطعات پیشرو (دوره تیموری)، چهارمضراب، تصنیفی در آواز راک، قطعه ضربی و.... است.

سرپرست گروه نقش افزود: در این کنسرت تمامی اعضای گروه "نقش" حضور ندارند و مهدی امامی به عنوان خواننده و احمد مستنبط در این کنسرت به اجرای برنامه می‌پردازند، همچنین من به عنوان سرپرست و نوازنده تار با این گروه همکاری می‌کنم.

این نوازنده در ادامه گفت: در این کنسرت مهدی امامی در بخش‌های مختلف قطعاتی در آواز راک اجرا می‌کند زیرا محوریت آواز راک است ولی مدگردی به سه گاه و بیات ترک نیز دارد.