سیاوش آریامنش آهنگساز و نوازنده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت:‌ هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که این کنسرت 29 و 30 دی در خانه هنرمندان و در سالن جلیل شهناز برگزار می شود.

این آهنگساز در ادامه بیان کرد: این کنسرت به همت خانه موسیقی برگزار می شود و قرار است گروه "آریا" به اجرای برنامه بپردازند که امیدواریم این کنسرت مورد قبول مخاطبان موسیقی سنتی قرار گیرد.

این نوازنده سنتور خاطرنشان کرد: در این کنسرت 10 قطعه اجرا می شود که شامل پیش درآمد، ساز و آواز، تصنیف سوز عشق، چهار مضراب سنتور و تنبک، مقدمه عشاق، تصنیف پیوند، ساز و آواز، تصنیف دلبر طناز و... است.

آریامنش در ادامه تاکید کرد: همچنین قطعاتی که در این کنسرت اجرا می شود از ساخته های خودم است و بیشتر آن ها در آواز دشتی است، همچنین آهنگسازی و تنظیم قطعات توسط خودم انجام شده است.

سیاوش آریامنش درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این کنسرت حسین علیشاپور (خواننده)، ستاره شیبانی (همخوان)، سودابه بدیعی (قیچک آلتو)، رضا آبایی (قیچک آلتو)، امیرحسین رضا (تار)، پیام بهیرایی (عود)، محمدرضا نوتاش (بم تار)، راضیه محمد ابراهیم (ربای)، علی نجفی (نی)، علیرضا دریایی (کمانچه)، محمد کشانی (کمانچه)، سیامک بنایی (تنبک) و... از اعضا و نوازندگان گروه آریا هستند، همچنین من به عنوان نوازنده سنتور و سرپرست با این گروه همکاری می کنم.

سیاوش آریامنش در بیستم مهرماه 1355 در شهر اهواز متولد شد.از نوجوانی به هنر والای موسیقی عشق ورزید و ساز سنتوررا به عنوان ساز تخصصی خود بر گزید.

از سال 1370 به محضر استاد فرامرز پایور راه یافت و به تحصیل پرداخت و تا آخرین لحظات از محضر استاد کسب فیض کرد. در همان سال ها جهت رفع اشکال در دروس آهنگسازی از راهنمایی های استاد حسین دهلوی بهره جست. در حال حاضر ضمن تدریس موسیقی به ساز سازی می پردازد و با دست سازه های خویش نوازندگی می کند.

آریامنش در اجرای قطعات استاد پایور تسلط خاصی دارد و شیوه مضراب نوازی استاد پایور را به خوبی رعایت می کند.

این نوازنده در چارچوب مکتب استاد به آهنگسازی و تنظیم می پردازد و در حفظ مکتب به فرامرز پایور وفادار است. سیاوش آریامنش دو اثر از آثار خود را با عنوان (به یاد استاد فرامرزپایور) و (یادمان استاد فرامرزپایور) منتشر کرده است.