حمیدرضا دیبازر، آهنگساز و رهبر گروه موسیقی فوژان در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای انتشار یک اثر موسیقایی هستم که این اثر به زودی روانه بازار موسیقی می‌شود.

این آهنگساز در ادامه بیان کرد: عنوان این اثر "جزیره پرواز" است و این آلبوم توسط گروه فوژان تهیه و تولید شده است و هم اکنون در مرحله بازسازی قرار دارد، همچنین علاوه بر اینکه کیفیت صداها بازسازی شده از سازهای آکوستیک در این اثر موسیقایی استفاده کرده‌ایم.

رهبر گروه موسیقی فوژان خاطرنشان کرد: آلبوم "جزیره پرواز" شامل هشت قطعه است که اشعار آن برگرفته از اشعار مولانا است که من سال‌ها بر روی قطعات این آلبوم کار کردم که خوشبختانه امسال توانستم مراحل نهایی آن را به اتمام برسانم. این اثر باکلام است که دو قطعه بی‌کلام هم در آن بر اساس اشعاری از حافظ، فردوسی و مولانا ساخته شده است.

حمیدرضا دیبازر در ادامه افزود: همچنین گروه کر تهران اثری را سفارش داده که ترکیبی از گروه کر، سازهای کوبه‌ای و پیانو است که این اثر در مراحل ابتدایی قرار دارد و به زودی به صورت آلبوم تصویری منتشر می‌شود و قرار است بعد از انتشار به روی صحنه رویم.

این آهنگساز در پایان گفت: همچنین همایون نصیری (پرکاشن)، آزاده میرزاپور (تار/عود)، مهدی قاسمی (بیس) و... از اعضا و نوازندگان این گروه هستند و من به عنوان آهنگساز با این گروه همکاری می‌کنم.

حمیدرضا دیبازر آهنگساز ایرانی؛ بنیانگذار و رهبر ارکستر فوژان است که از اولین فعالان در ارتباط با تلفیق ساز‌های اکوستیک و الکترونیک در ایران محسوب می‌شود.

آخرین کار گروه فوژان در روز بزرگداشت استاد احمد پژمان برگزار شد که در این مراسم شاگردان و دوستان وی به اجرای برنامه پرداختند.