شهرام زندی خواننده نسل قدیمی موسیقی پاپ کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین از انتشار آلبوم جدید خود تا پایان سال جاری خبر داد و دراین‌باره گفت: این آلبوم "کافی شاپ" نام دارد و تمام سعی‌ام بر این است تا پایان سال آن را روانه بازار موسیقی کنم.

این خواننده در ادامه گفت: با توجه به اینکه مدت‌زمان بسیاری صرف تولید و انتشار آلبوم قبلی خودم کرده بودم تصمیم گرفته بودم تا مدتی طولانی نسبت به انتشار آلبوم جدید اقدام نکنم، اما این امر میسر نشد چرا که انتشار یک اثر موسیقایی ضمن این که هزینه‌بر است باید به دست مخاطبانی برسد که برای یک اثر هزینه می‌کنند، تا هزینه‌ای که برای تولید یک اثر صرف شده، به دست آید. به همین دلیل بر آن شدم تا این هزینه را جبران کنم.

خواننده"قلب طلایی" در ادامه افزود: طی این مدت تعدادی تک‌آهنگ دارم که می‌توان با آن‌ها یک آلبوم جمع کرد اما از آنجایی که برخی از آن‌ها روانه بازار موسیقی شده است، نمی‌توانم در آلبوم منتشرشان کنم. بنابراین برای اینکه تعداد قطعات آلبوم به یک تعداد نرمال برسد تا بتوان آن را به بازار موسیقی بفرستم، نیاز به زمان دارم که فکر می‌کنم با احتساب این زمان، تا پایان سال جاری بتوانم آلبوم "کافی شاپ" را منتشر کنم.

زندی خاطرنشان کرد: متأسفانه این روزها نمی‌توان بر روی آلبوم سرمایه‌گذاری کرد. چون پخش آلبوم خوب نیست و شرکت‌ها خوب کار نمی‌کنند. هزینه پخش کارهای موسیقی بسیار بالاست و علاوه بر این هزینه تولید یک اثر موسیقی نیز سرسام‌آور است. اگر دقت کرده باشید به غیر از برخی از دوستانی که سالی 5 آلبوم منتشر می‌کنند، مابقی خواننده‌ها توانایی انتشار آلبوم خود را ندارند. نسل ما خواننده‌هایی هستیم که در چارچوب نظام کار کرده‌ایم و به قانون احترام گذاشته‌ایم. به همین دلیل که پا را فراتر از قانون نگذاشته‌ایم و به خودمان اجازه این را نداده‌ایم که حریم قانون را بشکنیم.

این خواننده خاطرنشان کرد: با این همه آلبوم "ستاره" را سه ماه پیش به بازار مجاز موسیقی فرستادم و هم‌اکنون نیز تصمیم دارم آلبوم دیگری را روانه بازار موسیقی کنم. این آلبوم "کافی شاپ" نام دارد که دو قطعه کانتری را در خود جای داده است. ترانه‌سرایان جوانی در این آلبوم ترانه‌سرایی کرده‌اند که از این میان می‌توان به محسن معراجی، امیرعباسیان، محسن کیازاده، و سرکار خانم فریبا وکیلی اشاره کرد.

زندی با تأکید بر این که آهنگسازی این آلبوم را حسین طاهری و مصطفی چاوشی انجام داده‌اند، گفت: آهنگسازی این اثر را به آهنگسازان جوان سپرده‌ام. زیرا این دوستان جوان بدون هیچ ادعایی کار خوب و درخور انجام می‌دهند. آهنگسازان معروف پول معروف و هنگفت می‌خواهند که هر خواننده‌ای توانایی پرداخت کردن آن را ندارد. امیدوارم با انتشار این آلبوم متوجه شوید که من بی‌دلیل به دوستان جوان خود اعتماد نکرده‌ام.