به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، بعد از ظهر امروز 16 تیر 1392 در مراسمی با حضور علیرضا پاشایی سرپرست دفتر موسیقی، مرتضی باقرنژاد معاون اجرایی معاونت هنری و داوود گنجه ای نوازنده پیشکسوت موسیقی ایرانی، حکم بازنشستگی ارسلان کامکار، سید رضا عالمی و مصطفی منفردمنش به آنها تحویل داده شد و به پاس زحمات بسیاری که آنها در اکستر سمفونیک تهران متحمل شده اند، از آنها تقدیر و تشکر شد.

علیرضا پاشایی سرپرست دفتر موسیقی در سخنانی گفت: از زحمات و تلاش های شما در ارکستر سمفونیک تهران کمال تشکر و قدردانی را داریم و امیدواریم در آینده نیز بتوانیم از تجربیات و هنر شما بیش از گذشته استفاده کنیم.

پاشایی با اشاره به این نکته که بازنشستگی این هنرمندان به معنای رفتن آنها از ارکستر نیست، اظهار کرد: این سه هنرمند تجربیات بسیاری دارند و به طور حتم در آینده نیز باز هم برای همکاری با ارکستر دعوت می شوند.

در بخش دیگری از این مراسم داوود گنجه ای از زحمات این سه هنرمند تقدیر کرد و گفت: من از این که در این جلسه حضور دارم افتخار می کنم و در این جا هستم تا بگویم؛ باید قدر این هنرمندان را بدانیم.

گنجه ای خطاب به مدیران هنری کشور اظهار کرد: هنرمندان هرگز بازنشسته نمی شوند، بنابراین از این پس نیز مدیران هنری کشور باید بیش از پیش از تجربیات و هنر شما بهره بگیرند.

در پایان این مراسم نیز لوح تقدیر و هدیه ای از طرف معاونت هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این سه هنرمند اهدا شد.