به گزارش هنرآنلاین، نشست خبری این کنسرت صبح امروز با حضور کیوان ساکت (آهنگساز و رهبر گروه)، امین بیات (مدیر اجرایی)، زارعی (اسپانسر) در تالار وحدت برگزارشد.

کیوان ساکت در ابتدای این نشست خبری گفت: علاوه بر نوازندگان توانمندی که در این گروه داریم تعدادی از بهترین مایسترها نیز ما را همراهی می کنند که از آن جمله می توان به سیاوش ظهیرالدینی، کریم قربانی، علی رضا خورشیدفر، مجید سینکی و علی جعفری پویان اشاره کرد.

این آهنگساز در ادامه افزود: همچنین چند قطعه بر اساس موسیقی خراسانی اجرا می شود که دو نوازنده برجسته خراسان یعنی ذوالفقار عسگریان و غلامعلی پورعطایی با ما در این قطعات همکاری می کنند.

وی همچنین ادامه داد: بخشی از این کنسرت را به اجرای سلوی ساز ابداعی یسنای اختصاص داده ایم که اولین اجرای جدی تکنوازی این ساز محسوب می شود.

او درباره سایر قطعات این کنسرت گفت: تصنیف دیگری که پیش از این توسط ارکستر سمفونیک آلمان و با کلامی از مولانا اجرا شده بود‌، در این کنسرت اجرا می‌شود. این تصنیف در آن زمان مورد مقبولیت رهبر ارکستر «بخوم» قرار گرفت و در المپیک فوتبال زنان هم اجرا شد.

وی درباره گروه نوازندگان ارکستر هم بیان کرد: 98 درصد نوازندگان از اعضای ارکستر «مهرنوازان» هستند که پیش از این با این ارکستر همکاری کرده بودم.

این آهنگساز تصریح کرد: احتمالا طی چند ماه آینده یکبار دیگر با ترکیب جدید و برنامه ای متفاوت تر، همین ارکستر به روی صحنه خواهد رفت.