امیرعباس نادران، تهیه کننده گروه نیوش در گفت‌وگو با هنرآنلاین ضمن اعلام این خبر می‌گوید: این نخستین کنسرت ساحلی است که 10 فروردین ماه به همت گروه نیوش در ساحل تمیشان(بین ایزدشهر و نور) برگزار می‌شود. کنسرتی که در ان موسیقی راک با سنتی درمی‌آمیزد تا هم با نسل امروز ارتباط برقرار کند و هم شعر و ادب پارسی و موسیقی ایرانی را به آنها بشناساند.

استان مازندران یکی از گردشگرپذیرترین استان‌ها در ایام نوروز است و ساحل تمیشان نزدیک به شهرهای نور و نوشهر و محمودآباد و آمل و... از نادران درباره تبلیغات کنسرت گروه نیوش و پیش‌بینی‌اش از استقبال مخاطب می‌پرسی و او پاسخ می‌دهد: ما از 27 اسفند، بیلبوردهایی را در سطح شهرهایی که به آن اشاره شد نصب و فروش بلیت خود را از امروز 21 اسفند در مراکزی چون شهر کتاب‌ها آغاز می‌کنیم. فروش بلیت تا 10 فروردین ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به مراکز فرهنگی نسبت به خرید بلیت اقدام کنند؛ بهای بلیت 25 هزار تومان است و کوشیده‌ایم تا فرصت نوروز را غنیمت شمرده و کالایی فرهنگی به مخاطب خود ارائه کنیم.

کنسرت نیوش در ساحل برگزار می‌شود و قرار است گروه از صدای امواج به عنوان یکی از نشانه‌های صوتی بهره ببرد. نادران، تهیه‌کننده گروه نیوش می‌گوید: هدف ما این است که بگوییم اجرای کنسرت تنها به سالن خلاصه نمی‌شود و محیط پیرامون ما نیز می‌تواند مکانی برای برگزاری کنسرت باشد و ما به خوبی می‌توانیم از صدای دریا و صداهای شهری به عنوان المان‌های موسیقایی بهره ببریم.

کنسرت گروه نیوش به سرپرستی و آهنگسازی سروش قهرمانلو، 10 فروردین ماه، همزمان با اختتامیه جشنواره"حرکت طلایی" در ساحل تمیشان(بین ایزدشهر و نور) برگزار می‌شود. جشنواره حرکت طلایی به ماشین‌ها و موتورهای خاص تعلق دارد که ویژه کوه و تپه و ... هستند.