فرایند رای گیری از واجدین شرایط برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در حالی آغاز شده که امسال برای اولین بار یک پایگاه مجزا در  تالار وحدت میزبان هنرمندان و اهالی رسانه بوده تا در کنار هم در این رویداد ملی و مهم شرکت کنند.

سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درگفتگو با خبرنگار هنرآنلاین در خصوص تخصیص تالار وحدت  برای حضو اهالی هنر پای صندوق های رای گفت: بالاخره اصحاب فرهنگ و هنر در یک مجموعه منسجم برای رای دادن جمع شدند. فضایی که علاوه بر تجدید دیدارها و نزدیکی دل های می توانند در  انتخابات شرکت کنند و سرنوشت چهار سال آینده مجلس را مشخص کنند.

وی در ادامه افزود: تا به حال به یاد ندارم که همچین محفلی برای تجمیع هنرمندان پای صندوق های رای تدارک دیده شده باشد.

سالاری در توصیه  به منتخبین این انتخابات گفت: امیدوارم منتخبین فراموش نکنند، مردم با چه امیدی به آن­ها رای داده اند و نیازهای اهالی فرهنگ و هنر نیازهای قاطبه هنرمندان کشور را فراموش نکنند.

معاون وزیر فرهنگ در خصوص اهمیت توجه به سابقه هنری و فرهنگی کاندیاتور ها در انتخاب خود توضیح داد: بله من در انتخاب خود به سابقه هنری کاندیداها توجه می کنم چرا که از حوزه فرهنگ و گذرگاه فرهنگ عبور کرده اند و نگاهشان به مسائل فرهنگی چند وجهی است و به همه ابعاد آن توجه خواهندکرد در عین حال فرهیختگی لازم برای تصدی امور دیگر  را پیدا می کنند.  

سالاری در توصیف صندوق رای  از زبان هنرمندان گفت: صندوق رای یعنی من هستم و دیده می شوم و من به عنوان یک ایرانی حق دارم در انتخابات شرکت کنم.