به گزارش هنرآنلاین، موزیک ویدیو «مست و دیوانه» با آهنگسازی فرشید کاکاوند، خوانندگی وحید تاج و همراهی گروه «تنبورنوازان طرز» منتشر شده است.

این اثر در حالی منتشر می‌شود که گروه «تنبورنوازان طَرز» با خوانندگی وحید تاج، سه‌شنبه- ۱۴ آذرماه- کنسرت خود را با عنوان «سِحر سَحر» در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌کنند.

فرشید کاکاوند سرپرست گروه «تنبورنوازان طرز» و آهنگساز قطعه «مست و دیوانه» در این باره اظهارداشت: ساخت این قطعه به سال ۱۳۹۷ برمی‌گردد. آن زمان آلبوم «سِحر سَحر» را با صدای وحید تاج منتشر کرده بودیم و آقای تاج با تسلط بسیار قطعات آن آلبوم را اجرا کردند.

وی گفت: آهنگ «مست و دیوانه» در آواز اصفهان ساخته شده است و در تنظیم این قطعه برای سازهای قانون با نوازندگی پریچهر خواجه و عود با نوازندگی شیدا حبیبه‌وند خط ملودی مجزا نوشتم. قطعه را با صدابرداری حسن خدایی‌نیا ضبط کردیم و میکس و مسترینگ را غلامرضا صادقی انجام داده است.

کاکاوند افزود: پس از ضبط قطعه، براساس کیفیت قابل توجه، تصمیم گرفتیم آن را به صورت موزیک ویدیو منتشر کنیم.

سرپرست گروه «تنبورنوازان طرز» بیان کرد: برای تهیه ویدیوی این قطعه، مذاکره‌ای را با محمدرضا امامقلی مدیرکل حوزه هنری استان قزوین داشتم. وی با جدیت و دلسوزی بسیار با ما کمال همکاری را داشتند تا موزیک ویدیوی «مست و دیوانه» در حوزه هنری استان قزوین تولید شود. مدیرکل حوزه هنری استان قزوین تاکید داشت که آثاری با عیار بالا را با جان و دل حمایت می‌کند و به راستی که همین‌ گونه هم شد.

وی اظهارداشت: در این راستا، تیمی حرفه‌ای به کارگردانی مرتضی سازنده از سوی حوزه هنری استان قزوین مامور شد تا موزیک ویدیوی اثر ما را بسازد.

آهنگساز قطعه «مست و دیوانه» گفت: این قطعه یکی از قطعه‌های گروه «تنبورنوازان طرز» است که در کنسرت روز سه‌شنبه در فرهنگسرای ارسباران اجرا خواهد شد.

این کنسرت در دو بخش اجرا می‌شود که در بخش اول سازهای تنبور، سه‌تار، تنبک و عود روی صحنه می‌آیند و در بخش دوم تنبورنوزان به گروه اضافه خواهند شد. در کنسرت «سِحر سَحر» اشعاری از مولانا، حمید عابدیها و ابوسعیدابوالخیر اجرا می‌شود. این کنسرت به تهیه‌کنندگی یاسر یگانه روی صحنه می‌رود.