حسین علیشاپور با اعلام خبر کنسرت گروه مهربانی در گفتگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: این کنسرت مانند اجراهای قبلی گروه مهربانی به سرپرستی و آهنگسازی سلمان سالک برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این کنسرت با همراهی کوراتت زهی با تنظیم حمیدرضا آفریده طی روزهای 22 و 23 مهرماه ، ساعت 21 در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.

این خواننده سنتی ادامه داد: نوازندگانی همچون آرمان عامری(نی)، سلمان سالک(تار)، احسان عبایی(تار)، علی ساجدی صبا(بم تار)، محمدباقر زینالی(بربط)، مجید علیزاده(تنبک)، ندا چراغیان(بربط)، امیر رحمانی(سنتور)، سیاوش کریمی نژاد(کوزه و دف)، حمیدرضا آفریده(کمانچه)، شیدا عبادت دوست(کمانچه)، نادر خاتم ساز(قیچک آلتو)، ارسلان علیزاده(ویلونسل) در این کنسرت حضور خواهند داشت .

وی در پایان افزود: عنوان این کنسرت "خزانی" است که بر گرفته از حس و حال این روزهای ما حال و هوای کلی کنسرت است و در بخش آوازی آن از اشعار صائب تبریزی بهره گرفته ام. من تا کنون در آواز از اشعار این شاعر سبک هندی استفاده نکرده بودم. امیدوارم که در این اجرا بتوانم حق مطلب اشعار صائب را که متاسفانه از نظر موسیقی دانان دوره ما دور مانده است، ادا کنم.

بخشی از کنسرت سال گذشته گروه مهربانی، توسط احسان عبایی آهنگسازی شده بود.