به گزارش هنرآنلاین، طیبی، نوازنده موسیقی که به‌ عنوان داور بخش موسیقی نواحی شاخه موسیقی مازندران در جشنواره‌های موسیقی جوان حضور داشته، درباره دیدارهای محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با هنرمندان گفت: اگر وزیر محترم به هنرمندان موسیقی سر بزنند و از کم و کاستی‌های آن‌ها مطلع شوند و به آن عمل کنند بسیار کار خوبی است. این حرکت بسیار حرکت شایسته‌ای است و سابقه نداشته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این‌طور به هنرمندان در شهرهای مختلف سر بزند و پای حرف و درد دل آن‌ها بنشیند.

وی ادامه داد: امیدوارم ایشان در ادامه به هنرمندانی که در شهرهای کشور پهناور ایران کمتر شناخته شده هستند سر بزنند و به دغدغه‌های آن‌ها رسیدگی کنند. به هر حال هنرمندان در دیدار با مسئولان روحیه می‌گیرند و بیشتر و بهتر کار می‌کنند.

اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش‌تر در سفرهای استانی هیات دولت با استاد خدر قادری، پیشکسوت موسیقی مقامی از شهرستان سردشت و حسینعلی شبانپور، پدر شهید محمودرضا شبانپور و پیشکسوت خودآموخته آواز ایرانی در شهرستان شهرضا دیدار کرده و از اهدای نشان درجه یک هنری به این دو هنرمند پیشکسوت خبر داده بود.