به گزارش هنرآنلاین، علیرضا طلیسچی در آخرین کنسرت خود که در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، به اجرای قطعات «زندگی جونم»، «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «آی دل خودم»، «ای داد بر من»، «دیوونه‌ی دوست داشتنی»، «لیلا»، «دل به دل»، «قاف»، «سختگیر»، «آخرش قشنگه»، «ای دل غافل» و «نه نمیارم» پرداخت.

طلیسچی در اواسط کنسرت و پیش از اجرای قطعه جدید آلبوم تازه خود گفت: من قول سورپرایز کوچکی را در این کنسرت به شما داده بودم که اکنون موقع اجرای آن است، این قطعه تاکنون منتشر نشده اما همه شما آن را حفظ هستید، چون بخشی از این کار قبلاً در صفحه من به‌صورت دلی منتشرشده است. اسم این قطعه را نمی‌گویم چون یکی از قطعات آلبوم خواهد بود که به‌صورت کوتاه اجرا می‌شود اما می‌خواهم این قطعه را با من بخوانید.

در ادامه طلیسچی قطعه جدید خود را به‌صورت کوتاه به اجرا درآورد که با همراهی و همخوانی تماشاگرانش همراه بود. سپس این خواننده به حادثه تلخ و اندوه‌بار فروریختن ساختمان متروپل آبادان و به لغو کنسرت آستارا به دلیل همدردی با مردم اشاره کرد و از تماشاگران درخواست کرد تا به احترام خانواده‌های داغ‌دیده آبادان یک دقیقه سکوت کنند.

در این کنسرت که به همت موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» به مدیریت مهدی اسفندیار برگزارشده بود؛ محمد عارف (گیتار نایلون)، مهراد حیدری (گیتار الکتریک)، فرید الهی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، کامیار عبدی (درامز)، مسیح منتظری (کیبورد) و سهند اسدی (ساکسیفون) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد را تشکیل می‌دادند.