گروه موسیقی هنرآنلاین: سالار عقیلی در این مراسم با ابراز خوشحالی از انتشار آلبوم و همکاری مشترک با مسعود پیروی و بهنام ابوالقاسم گفت: بسیار جای خوشحالی است که این اثر به صورت فیزیکی به دست مخاطبان می‌رسد. جای تاسف دارد که این سال‌ها در شرایط کنونی اکثر آلبوم‌ها و آثار موسیقایی مجازی منتشر می‌شوند. چرا که این موضوع برای من به هیچ عنوان خوشایند نیست.

مسعود پیروی آهنگساز «سپردمت به جاده‌ها» درباره این آلبوم، انتخاب اشعار و همکاری با سالار عقیلی گفت: آلبوم شامل هشت قطعه، دو آواز و شش تصنیف است؛ تمام ملودی‌ها به صورت مستقل و بدون شعر نوشته شده و کلیت اثر به کمک شاعران و با همکاری آنان شکل گرفته است.

وی افزود: با توجه به مشکلات تولید موسیِقی این مجموعه که با ترکیب و سازبندی متفاوتی انجام شده، کارِ تنظیمِ این اثر بسیار سخت و متفاوت بود که من از دوست عزیزم بهنام ابوالقاسم برای تنظیمِ حرفه‌ای این اثر سپاسگزارم.

بهنام ابوالقاسم هم در ادامه‌ی این برنامه گفت: موضوع مهم در این اثر ارتباطِ نزدیکِ اشخاص باهم بود و تمامی قدم‌هایی که در تولید این اثر برداشته شد، حرفه‌ای و درست بود و صدای سالار عقیلی هم این کار را بسیار زیبا کرده است.

در انتهای این مراسم نیز آواز و تصنیفی از سوی سالار عقیلی اجرا و جشن امضای این آلبوم برگزار شد. آهنگساز اثر مسعود پیروی است، خواننده سالار عقیلی و تنظیم‌کننده‌ هم بهنام‌ ابوالقاسم. ‌‎در این اثر از شعرهای شاعرانی چون فروغ فرحزاد، اکبر آزاد، هوشنگ ابتهاج (سایه)، علی اطهری کرمانی، علیرضا کلیایی، احسان افشاری و اسماعیل امینی استفاده شده و ناشرِ آن هم نشر و پخشِ «جوان» است.

سالار عقیلی

نوازندگانی که در تولیدِ این اثر نقش داشته‌اند عبارتند از پدرام فریوسفی و میثم مروستی (ویلن)، میثم مروستی (ویولا و شورانگیز) و آتنا اشتیاقی (ویلنسل)، رضا فرهادی (کنترباس)، سایوری شفیعی (کلارینت)، بهنام ابوالقاسم (پیانو و آکاردئون)، رضا فرهادی و بهتاش ابوالقاسم (درامز)، آزاد میرزاپور (سه‌تار‌)، علیرضا دریایی (کمانچه) و فریدون بهرامی (سازهای الکترونیک).