به گزارش هنرآنلاین، گروه ماکان‌بند شامگاه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی طی دو سانس روی صحنه رفت. در حالی که بیشتر گروه‌ها و خوانندگان موسیقی در ایران ترجیح می‌دهند در ماه مبارک رمضان کنسرت‌هایشان را برگزار نکنند، اما ماکان‌بند تصمیم گرفت در این شب‌ها هم روی صحنه برود تا در ماه مهمانی خدا، شبی شاد و پرانرژی برای مخاطبانش رقم بزند.

این گروه در ماه‌های گذشته اجراهای بسیاری را روی صحنه برده و یکی از گروه‌های پرکارِ موسیقی پاپ بوده است. ماکان بند گزیده‌ای از آهنگ‌های محبوب خود را برای هوادانش اجرا کرد. امیر مقاره و رهام هادیان چند قطعه از آلبوم جدیدشان را هم خواندند.

واقعی، معرفت، حق بده، برو دارمت، یه لحظه نگام کن، آسه آسه، حالا که اومدی، نقاشی، دوره‌گرد، سادگیات، نارنجی، بی‌چتر، بی‌تقلب، دوتا ستاره، باتو و دو دیقه بودی حالا؛ آهنگ‌هایی بودند که ماکان‌بند در کنسرت شب گذشته برای مخاطبانش اجرا کرد.

ماکان بند در دوران شیوع ویروس کرونا و تعطیلیِ کنسرت‌های موسیقی، بی‌کار ننشست و با تولید تک آهنگ‌های زیادی، تلاش کرد تا ارتباط خود را با مخاطبانش حفظ کند.

برخی از گروه‌های موسیقی و خوانندگان موسیقی پاپ، در دوران همه‌گیریِ ویروس کرونا، ترجیح دادند تولیدی نداشته باشند. آنها حاضر به هزینه کردن برای تولید آثار جدید نشدند و شاید همین اتفاق باعثِ ایجاد فاصله میان آنها و مخاطبان‌شان شد.

اما گروه ماکان بند در این زمینه فعال بود و در فضای مجازی و با تولید آثار جدید ارتباط خود را با مخاطبانش حتی محکم‌تر کرد.

چند سالی است که در فضای موسیقی پاپ کمتر شاهد انتشار آلبوم هستیم. علت این مسئله شاید نبود توجیح مالی و عدمِ بازگشت سرمایه باشد.

اما ماکان بند در این زمینه هم خرقِ‌عادت کرد و آلبومی تازه پیش روی مخاطبانش قرار داد.

این گروه در روزهای آخر سال ۱۴۰۰، تازه‌ترین آلبوم خود را با عنوان «نقاشی» منتشر کرد. آلبومی که با استقبال مخاطبان همراه شد.

ماکان بند در ماه‌های آینده هم کنسرت‌های دیگری را برای مخاطبانش روی صحنه خواهد برد.