به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران شامگاه ۲۱ بهمن میزبان مخاطبان گروه ماکان بود که با خوانندگی امیر مقاره و رهام هادیان در دو نوبت روی صحنه رفتند. اجرای شب دوم با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی همراه بود و مخاطبان این اجرا شبی پرانرژی را پشت سر گذاشتند.

گروه ماکان به سرپرستی امیرمیلاد نیکزاد قطعاتی چون «هربار این درو»، «دوره‌گرد»، «معرفت»، «با همه فرق داره چشمای تو»، «یه عصر خوب» و... از جمله قطعاتی بودند که یکی پس از دیگری با همخوانی پیوسته مخاطبان اجرا شدند. رضا آذرنژاد، مجید عدلی، مجتبی ضیایی، علیرضا حق‌جو و علی الماسی از دیگر هنرمندانی بودند که شامگاه گذشته در این اجرا هنرنمایی کردند و تمامی آنها پیش از اجرا تست کرونا دادند.

سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر علاوه‌ بر تهران، در ۹ استان دیگر ایران برگزار می‌شود و مجموعا پنجاه و سه اجرا در استان‌ها روی صحنه خواهد رفت. در این دوره  بوشهر با حضور ۴۹ هنرمند میزبان ۵ اجراست و در جنوب استان کرمان ۱۰ اجرا با حضور ۷۴ هنرمند برگزار خواهد شد.

Band1

در سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر ۶۲ هنرمند اهل چهارمحال و بختیاری، سه اجرای صحنه‌ای را در سالن‌های این استان میزبانی می‌کنند. در زنجان ۵ اجرا با حضور ۴۲ هنرمند زنجانی برگزار می‌شود. ۳ اجرا با حضور ۲۰ هنرمند در سیستان و بلوچستان روی صحنه می‌رود و استان سمنان میزبان ۶ اجرای صحنه‌ای با حضور ۳۶ هنرمند خواهد بود.

کهگیلویه و بویراحمد میزبان ۱۰ اجرا با حضور ۶۳ نوازنده و خواننده است و در لرستان نیز ۲۷ هنرمند در ۶ اجرا به هنرنمایی خواهند پرداخت. پنج اجرای صحنه‌ای با حضور سی و چهار هنرمند نیز در ایلام برگزار می‌شود.