به گزارش هنرآنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسماعیلی در این دیدار صمیمی که روز دوشنبه (۲۰ دی‌ماه) در سالن اجتماعات وزارتخانه برگزار شد، پس از شنیدن دغدغه‌ها و پیشنهادهای حاضران برگزاری نشست را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مهم‌ترین دستاورد این جلسه شنیدن مسائل و مشکلات هنرمندان عرصه موسیقی بدون واسطه و مستقیم از زبان خود آنهاست.

اسماعیلی در ادامه با اشاره به اینکه در سفرهای استانی برای شنیدن مسائل و دغدغه‌های هنرمندان به دورترین روستاهای کشور سفر می‌کند، افزود: من به واسطه مسئولیتی که بر عهده‌ام گذاشته شده حتما باید گوش شنوای مشکلات و دغدغه‌های شما باشم و حرف‌های‌تان را راحت‌تر و بدون واسطه بشنوم. وزیر ارشاد در پایان اظهار امیدواری کرد برگزاری این جلسات ادامه یابد.

در این دیدار سالار عقیلی، محمد علیزاده، بابک جهانبخش، اشوان، محسن ابراهیم‌زاده، مهدی دارابی، رضا بهرام، علی رهبری، گرشا رضایی، مهدی احمدوند و هادی زینتی خوانندگان حاضر بودند. ضمن اینکه محمدحسین توتونچیان، محمد حاتم‌پور، مهدی کرد، مجید عبدی، مجتبی امینی و حامد کولیوند از گروه تهیه‌کنندگان و آرین بهاری به عنوان تنظیم‌کننده در آن حضور داشتند.