گروه موسیقی هنرآنلاین: با گذشت دو سال از شروع همه‌گیری کرونا، نخستین کنسرت علیرضا طلیسچی در تهران شامگاه شنبه ۱۱ دی‌ماه در دو نوبت با اجرای قطعات تازه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری نوای سپند و مدیریت مهدی اسفندیار برگزار و با استقبال مخاطبان مواجه شد.

طلیسچی کنسرت خود را با خواندن قطعه «زندگی جونم» آغاز کرد. این خواننده ضمن خوشامدگویی به حاضران در سالن گفت: من خوشبختم که بعد از دو سال این صحنه را با چشم می‌بینم، نبودید و جای شما به‌شدت خالی بود. ما هرآن چه داریم از شماست. بنابراین سعی می‌کنم کمتر صحبت کنم و بیشتر به اجرا بپردازم چون حجم دل‌تنگی من زیاد است.

در ادامه فضای عجیبی در کنسرت حاکم شد و تماشاگران از ابتدا شروع به هم‌خوانی با طلیسچی کردند. پس از اجرای قطعه «تو فکر می‌کنی کی هستی»، این خواننده به خاطر شور و اشتیاق فراوان حاضرین در همراهی قطعات از آن‌ها تشکر کرد و گفت: خیلی خوب است که انرژی‌تان در این اجرا زیاد است. این نشان از دل‌تنگی شما دارد. من نیز به خاطر روزهایی که در این مدت از سرگذارندیم، قدر شما را بیشتر می‌دانم.

سپس طلیسچی به اجرای قطعات «نفس» و «به خودم بد کردم» پرداخت و با همراهی بسیار خوب مخاطبان مواجه شد. در ادامه این برنامه تماشاگران خواستار اجرای قطعه «لیلا» از او شدند که در چند ماه اخیر توسط طلیسچی منتشر و با استقبال خوبی مواجه شده بود. با این وجود علیرضا طلیسچی به اجرای قطعه «آی دل خودم» پرداخت.

این خواننده همچنین با اجرای قطعه «ای داد بر من» ضمن تشکر و قدردانی از تماشاگران و استقبالشان از این اجرا، گفت: بلیت‌های این کنسرت در کمتر از ۷ساعت به فروش رسید. در واقع به دلیل استقبال شما عزیزان، برای روز ۲۳ دی‌ماه نیز تمدید شده است. بسیار خوشحال می‌شوم شاهد حضورتان در آن اجرا نیز باشم.

در ادامه این برنامه قطعه «رفت قلبم ضعف کردم واسه خندت» توسط طلیسچی و حضار با همراهی ساز کیبورد اجرا شد و فضای پرشوری را در سالن کنسرت ایجاد کرد. همین موضوع سبب شد تا در ادامه قطعه «دیوونه» با همراهی تمامی اعضای ارکستر به اجرا دربیاید.

طلیسچی در بخش دیگری از این برنامه با اشاره به اینکه آرزو می‌کند آخر داستان همه قشنگ باشد، خطاب به حاضرین در سالن پرسید: «تهران با من میخونی؟!» بنابراین تمام حاضران در سالن یک‌صدا با این خواننده قطعه «آخرش قشنگه» را همخوانی کردند. «دل به دل» قطعه بعدی بود که توسط این خواننده خوانده شد.

وی پیش از اجرای قطعه «قاف» در صحبت‌هایی گفت: این آهنگ یکی از آهنگ‌های مورد علاقه خودم است. در واقع علیرضا طلیسچی به‌عنوان عضو کوچکی از خانواده موسیقی، هنگام ساخت این آهنگ، در کامل‌ترین حالت خودش قرار داشت. قسمت ابتدایی این قطعه با همراهی ساز کیبورد و همخوانی حضار اجرا شد و در ادامه با همراهی تمامی اعضای ارکستر به‌صورت کامل به اجرا درآمد.

پس از تاکید مجدد مخاطبان برای اجرای قطعه «لیلا»، طلیسچی به اجرای این قطعه پرداخت و با استقبال کم‌نظیری از سوی مخاطبان مواجه شد.  «ای دل غافل» و «قرار نبود» دیگر قطعات انتخابی طلیسچی در این اجرا بودند. 

در بخش دیگری از این برنامه طلیسچی با کیکی از استیج پایین آمد و با همراهی ارکستر، تولد مادر خود را که یکی از مهمانان ویژه کنسرت بود تبریک و رو به جمعیت گفت: تمام وجود و عمرم را به مادرم مدیون هستم. خوشحالم که نخستین اجرای تهران من پس از دو سال دوری، با روز تولد مادرم مصادف شده است. 

او در ادامه قطعه «دلی» را با همراهی ساز کیبورد اجرا کرد. در بخش پایانی این برنامه، اعضای ارکستر با همراهی طلیسچی قطعات «دیوونه»، «قاف»، «لیلا» و «سختگیر» را به‌صورت ریمیکس به اجرا درآوردند. ناصر زینلی، هانیه غلامی، علی منتظری، گلشید بحرایی از جمله مهمانان این کنسرت بودند.

محمد عارف (گیتار نایلون)، مهراد حیدری (گیتار الکتریک)، علی شقاقی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، علیرضا رحیمی بشر (درامز)، مسیح منتظری (کیبورد)، سهند اسدی (ساکسیفون) و حسن اکبریان (ویولن) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی به رهبری امیر بهادر دهقان (نوازنده کیبورد) تشکیل می‌دادند.

علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت کنسرت روز ۲۲ دی می‌توانند از امروز (۱۲ دی) ساعت ۱۵ به سایت ملوتیک به نشانی www. melotik.com مراجعه کنند.