به گزارش هنرآنلاین، «رویای من» نخستین آلبوم ویحک سهراب حقیقت با مدیریت هنری فهام گوهری تهیه و تولید شده و به‌زودی پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت. این آلبوم شامل ده قطعه در قالب موسیقی پاپ با نگاهی به سبک‌هایی چون کانتری و فانک با آهنگسازی و تنظیم‌ فهام گوهری است و اواخر آذرماه از سوی شرکت فرهنگی هنری طنین هنر باربد منتشر می‌شود.

این ۱۰ قطعه به نام‌های دنیای من، بارون، ناجی، آشوب، قلب من، جنگل جادو، نظرت چیه، شاه‌پریون، انگارنه‌انگار و مژگان به همت فهام گوهری و فرزاد رضایی میکس و مستر شده و اشعار این قطعات از سروده‌های میثم قربانی، پیام ربیعی، سعید طالبی، هومن قاپچی، سوفیا رحیمی و ویحک است.

بابک ریاحی‌پور (گیتار باس)، فیروز ویسانلو (گیتار نایلون، آکاردئون)، رضا تاجبخش (پیانو)، احمد میرمعصومی (پیانو)، فهام گوهری (گیتار آکوستیک، پیانو)، فرزاد رضایی (گیتار الکتریک، لپ استیل، گیتار آکوستیک)، کریم قربانی (ویولن‌سل)، علی جعفری پویان (ویولن، ویولا)، علیرضا دریایی (ویولن، ویولا)، حامد ملک (ساکسیفون) و بابک صفر نژاد (ساز دهنی) از نوازندگان این آلبوم هستند.

ضمن اینکه فهام گوهری، احمد میرمعصومی و مسرور شیدایی به‌عنوان صدابردار در آلبوم «رویای من» حضور داشته‌اند. به‌ تازگی قطعه «دنیای من» از این آلبوم به همراه موزیک‌ویدئو به کارگردانی محمد دارایی با مفاهیمی جهانشمول از آرزوها، رویاها و دیدگاه‌های یک انسان صلح‌دوست منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

مراسم رونمایی آلبوم «رویای من» به خوانندگی ویحک با مدیریت هنری فهام گوهری با حضور تعدادی از عوامل این آلبوم و اهالی رسانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.