گروه موسیقی هنرآنلاین: حسینی در این دیدار ضمن تبریک روز خبرنگار، به اقدام‌های انجام‌شده در دوران کاری خود اشاره و ابراز امیدواری کرد که دولت آینده بیش از پیش در راستای اعتلای فرهنگ و هنر گام بردارد.

وی در ادامه صحبت‌های خود، مطالبه‌گری هنرمندان را اقدامی ارزشمند خواند و گفت: مطالبه‌گری اتفاقی است که به پویایی هنرمندان اشاره دارد اما باید منطقی به موضوع‌ها نگاه کرد. متاسفانه اکثر مردم ایران به ویژه هنرمندان در انجام اقدام صنفی ضعیف عمل می‌کنند و تنها ایراد را در جای دیگر می‌بینند. امیدوارم خبرنگاران در رسانه‌های مختلف با مطالب خود بتوانند آنها را به مطالبه‌گری از طریق اقدام صنفی ترغیب کنند تا در ادامه شاهد اتفاق‌های بهتر باشیم.

مهدی افضلی، مدیر عامل بنیاد رودکی نیز در این دیدار ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: متاسفانه شاهد فضای یاس‌گونه‌ای شده‌ایم که اصلا اتفاق خوبی نیست. خبرنگاران همانقدر که در راستای مطالبه‌گری صنوف عمل می‌کنند، باید به روحیه نشاط جامعه نیز کمک کنند. خبرنگاران با گفتن از اتفاق‌های مثبت در این راستا اقدامی عملی انجام دادند که برای جامعه ارزشمند است.

افضلی در پایان گفت: خبرنگاران با رابطه قوی خود با هنرمندان می‌توانند مطالبه‌های آنها را به شکل بهتر به گوش دولتمردان برسانند و به این صورت تاثیرگذاری بیشتری نیز داشته باشند.

در پایان این بازدید از خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری هنرآنلاین با حضور معاون هنری وزیر ارشاد و مدیر عامل بنیاد رودکی تقدیر به عمل آمد.