به گزارش هنرآنلاین، رژین منیبی در ارتباط با این خبر گفت: این سی‌دی به رسم معمول هر سال، باید در روز مراسمِ اهدای جوایز برگزیدگان سالِ بعد از خود، یعنی سال ۱۳۹۹ رونمایی می‌شد. اما از آنجا که در کشور ما مسائل مرتبط یا غیر مرتبط روی هم تاثیرگذار هستند، مواردی مثل همه‌گیری کرونا، تعطیلات نوروز، نوسان نرخ ارز، انتخابات ریاست جمهوری و غیره باعث شدند که چاپ سی‌دی به تعویق بیفتد.

مدیر روابط عمومی یارآوا با اشاره به این نکته که همانند دوره‌های قبل، خانواده‌ کروریان حامی مالی این پروژه بودند تا فرصتی برای بیشتر شنیده و شناخته شدن آهنگسازان حیطه‌ موسیقی الکترونیک را فراهم آورند گفت: در این سی‌دی آثار سه نفر اول مسابقه و چهار برگزیده منتشر شده که به این قرارند؛ «خوان هفتم برای سنتور و فیکسد مدیا» اثر علی بلیغی، «اتاق ۴۰۶» اثر وحید اله‌وردی، «حشرات هم عاشق می‌شوند برای آکوردئون و فیکسد مدیا» اثر مشترک سپیده یافتیان و پرهام ایزدیار، «بدون عنوان» اثر جواد بهرامی، «ظهور برای آکوردئون و لایوالکترونیک» اثر امین خوش‌سبک، برج سکوت اثر فرهاد شیرین‌زاده و به یاد آر برای سنتور و فیکسد مدیا اثر شهرزاد طالبی (نفر اول مسابقه). 

منیبی در ادامه اشاره کرد که نوازندگی آثار برگزیده‌ سال ۱۳۹۸ به عهده‌ سهیل طباطبایی نوازنده‌ سنتور و افا زولنر نوازنده‌ آکوردئون بوده‌اند. 

لازم به ذکر است که مسابقه‌ سال ۱۳۹۹ برای صدای انسان و الکترونیک بود که قطعات منتخب آن توسط شقایق باقری اجرا و ضبط شده و آماده‌ی انتشار است. مسابقه‌ی سال ۱۴۰۰ نیز برای ساز عود (یاسمین شاه‌حسینی) و کنترباس (ماتیاس باور) در انتظار دریافت آثار علاقمندان موسیقی الکترونیک است.