سرویس موسیقی هنرآنلاین: این گروه که صرفاً برای شرکت و اجرا در سی‌وششمین جشنواره‌ فجر تشکیل شده است در ابتدای این کنسرت قطعه «وسعت سبز» با شعری از سهیل محمودی و صدای قاسم افشار یکی از خوانندگان نسل اولی موسیقی پاپ بعد از انقلاب اجرا شد.

این ارکستر که از بند پاپ با همراهی پیانو و ارکستر زهی تشکیل شده بود، در ادامه این برنامه قطعات مختلفی مانند «آرامش»، «وقف پرنده‌ها»، «دلنگرون»، «سنگ قبر آرزو» را با صدای حمید غلامعلی و قاسم افشار اجرا کردند.

سرپرست: محمدرضا چراغعلی/ تنظیم‌کننده: پیروز کوچکی/ خوانندگان: حمید غلامعلی و قاسم افشار/ نوازندگان ویلن: دانیال جورابچی، حسن اکبریان، مهدیه رضازاده/ نوازنده پیانو : پیروز کوچکی/ نوازنده کیبورد: پانیذ کوچکی/ درام: سروش عمومی/ پرکاشن: علیرضا میرآقا/ گیتار اسپانیایی: محمدرضا گلشنی، گیتار الکتریک: آرش احمدی/ ویُلن؛امین غفاری، هومان ابراهیمی، سعید حاجی شریف، مهسا بنکدار، مهسا خمان، بهاره آقابیگ، نازیک مومنی، سوگل فتاحی، غزاله نیک‌پی، سمیه محمدیان، نیلوفر سلطان‌ویسی، هاله دوستی/ و مسئول صدا: هومن موسوی اعضای این ارکستر را در این کنسرت تشکیل می‌دادند.

اجراهای جشنواره طبق تصمیم ستاد برگزاری جشنواره و با توجه به شرایط بیماری کرونا و محدودیت‌های حضور مخاطبان در سالن‌هایاجرای موسیقی و به جهت همراهی با مصوبات ستاد ملی کرونا به‌صورت مجازی پخش گردید.

هفت سایت شامل جشنواره موسیقی فجر، انجمن موسیقی ایران، تیوال، بیپ تونز، تماشاخونه، گپ فیلم و نواک اجراهای جشنواره راپخش می‌کردند.

سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر مجموعاً میزبان ۴۲ اجرا و بالغ بر ۱۸۹۰ دقیقه ضبط در تالار رودکی‌ با حضور ۴۶۴ هنرمندداخلی و ۱۱ هنرمند بین‌المللی است.

سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن الی ۴ اسفند برگزار شد.