سر‌ویس موسیقی هنرآنلاین: سومین اجرا که جمعه اول اسفند در روز چهارم سی و ششمین دوره جشنواره فجر  و از ساعت ۲۰ پخش شد، اجرای دوئت سان موس از اتریش بود.

 فیلیپ ارزموس نوازنده‌ گیتار الکترونیک و کلمنس زاینیتسا نوازنده ویولنسل به اجرای قطعاتی از موسیقی مجلسی، راک، بلوز و جز در قالب دوئت پرداختند.

در ابتدای این کنسرت، ارزموس و زاینیتسا نوازنده ویولنسل، قطعه «آنا دارد تایپ می‌کند» را نواختند و سپس در ادامه قطعه «صدایت» توسط این دو هنرمند اجرا شد.

ارزموس و زاینیتسا که در زمینه ساخت موسیقی تبحر خاصی دارند در بخش‌هایی از این کنسرت به بداهه‌نوازی پرداختند. «پست هورن» یکی دیگر از قطعاتی بود که توسط این نوازندگان به‌صورت دوئت اجرا شد و درنهایت آهنگسازان اتریشی قطعه «شمال کجاست» را به زیبایی اجرا کردند.

اجراهای جشنواره طبق تصمیم ستاد برگزاری جشنواره و با توجه به شرایط بیماری کرونا و محدودیت‌های حضور مخاطبان در سالن‌های اجرای موسیقی و به جهت همراهی با مصوبات ستاد ملی کرونا به‌صورت مجازی پخش می‌شود.

سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر مجموعاً میزبان ۴۲ اجرا و بالغ بر ۱۸۹۰ دقیقه ضبط در تالار رودکی‌ با حضور ۴۶۴ هنرمند داخلی و ۱۱ هنرمند بین‌المللی است.

هفت سایت شامل جشنواره موسیقی فجر، انجمن موسیقی ایران، تیوال، بیپ تونز، تماشاخونه، گپ فیلم و نواک اجراهای جشنواره را پخش می‌کنند.

سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن الی ۴ اسفند در حال برگزاری است.