به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، شش اجرای صحنه‌ای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر هم‌زمان با آغاز سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت ضبط می‌شود.

اجراهای صحنه‌ای گروه ماهیما (حجت اشرف‌زاده)، گروه رستاک (سیامک سپهری)، ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر ملی ایران، دوئت فراتا-دی پالما (ایتالیا) و ترانه باران (قاسم افشار و حمید غلامعلی) در تالار وحدت ضبط و بر اساس جدول زمان‌بندی پخش می‌شود.

 ضبط اجرای این شش گروه از امروز آغاز می‌شود و فقط عوامل ضبط اجراها، ستاد اجرایی جشنواره، عوامل فنی پشت صحنه و برخی همراهان گروه‌ها با حفظ اولویت سلامت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حین ضبط در تالار وحدت حضور خواهند داشت و این اجراها نیز پذیرای مردم نخواهد بود.

اجراهای سایر گروه‌های سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر پیش از آغاز جشنواره در تالار رودکی ضبط شده‌اند و بر اساس جدول پخش می‌شوند.

مخاطبان می‌توانند بر اساس زمان‌بندی مشخص‌شده در جدول از سایت‌های جشنواره موسیقی فجر (fajrmusicfestival.com)، انجمن موسیقی ایران (nay.ir) و تیوال (tiwall.com)، به‌صورت رایگان اجراهای صحنه‌ای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر را تماشا کنند.

سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر در بخش‌های رقابتی و غیررقابتی ۲۸ بهمن تا چهار اسفندماه برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره است.