به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری رادنواندیش، بردیا صدرنوری نوازنده پیانو و مدیر برگزاری جشنواره و جایزه موسیقی نوای خرم در هشتمین سالگرد درگذشت زنده‌یاد استاد همایون خرم نوازنده و آهنگساز شهیر موسیقی ایرانی نماهنگی از بداهه‌نوازی‌های پیانو خود روی تعدادی از آثار منتخب این هنرمند فقید را پیش روی مخاطبان قرار داد.

این نوازنده و آهنگساز در یادداشت کوتاهی به مناسبت انتشار این اثر تصویری نوشته است: "هشت سال از درگذشت آهنگساز و نوازنده ویلون بزرگ کشورمان، همایون خرم گذشت. اما همایون خرم با آهنگ‌های دلنشین و مهربانی و اخلاق انسانی مثال زدنی‌اش، همواره در قلب دوستدارانش زنده است و زنده خواهد بود. روحش شاد."

جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) نیز ازجمله رویدادهای موسیقایی بخش خصوصی است که طی سال‌های اخیر با هدف ارتقای سطح هنری و موسیقایی و استفاده از نمونه‌ها و الگوهای موجود در هنر ایرانی برای هنرمندان گروه سنی زیر 18 سال توسط موسسه فرهنگی هنری رادنواندیش با مدیریت بردیا صدرنوری برگزار می‌شود. در این جشنواره غیردولتی نوازندگان تمامی سازها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از ۱۸ سال) با اجرای یکی از تصانیف و یا قطعات بی‌کلام استادان موسیقی ایران که به شکل رسمی عرضه شده، به‌صورت تک‌خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی شرکت می‌کنند.

حجم ویدئو: 40.28M | زمان ویدئو: 00:07:04