سرویس موسیقی هنرآنلاین:  سریال "ملکه گدایان" به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده از ماه پیش از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود.

روزبه بمانی شاعر، ترانه‌سرا و خواننده آهنگ‌های تیتراژ این سریال را خوانده است که اولین تجربه او در این عرصه است. در حال حاضر دو قطعه با نام‌های "علاج" و " گل به خودی" از او به فاصله کمی منتشر شده است. قطعه اول اوایل این ماه و قطعه دوم، آخر هفته پیش منتشر شد.

فرزاد فرزین دیگر خواننده پاپ، یکی از نقش‌های اصلی این سریال را بر عهده دارد که سومین تجربه او در سریال‌های نمایش خانگی بعد از سریال‌های "عاشقانه" و "مانکن" است. فرزین در ماه‌های اخیر که اجراهای موسیقی به دلیل شیوع ویروس کرونا در تعطیلی کامل است، مقابل دوربین "ملکه گدایان" حضور پیدا کرد.

همکاری فرزین با پروژه "ملکه گدایان" تا اینجای کار تنها به‌عنوان بازیگر بوده است، درحالی‌که او ترانه‌های تیتراژ دو سریال "عاشقانه" و "مانکن" را خواند. البته با توجه به این که پخش سریال "ملکه گدایان" تازه آغاز شده است،  امکان حضور او در تیتراژهای میانی سریال بعید نیست.

"ملکه گدایان" یک درام اجتماعی است که حامد افضلی و امین محمودی فیلمنامه آن را نوشتند و در آن  باران کوثری، پانته‌آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میرطهماسب، علی اوجی، سولماز غنی، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی، نورا محقق و فرزاد فرزین، با هنرمندی رؤیا نونهالی، نقش‌آفرینی کرده‌اند.

رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی تهیه‌کنندگی این مجموعه را بر عهده دارند و ایرج محمدی در مقام مشاور در پروژه حضور دارد.

در ادامه قطعه "گل به خودی" با صدای روزبه بمانی را می‌شنوید: