سرویس موسیقی هنرآنلاین: تالار رودکی جمعه ۲۸ آذر در دومین شب دومین دوره کنسرت آنلاین موسیقی ایرانی میزبان دونوازی بهاره فیاضی نوازنده تار و گوهرناز مسائلی نوازنده دایره و تنبک شد. این دو نوازنده قطعاتی را به یاد استادان موسیقی ایران فرامرز پایور و علینقی وزیری اجرا کردند.

گوهرناز مسائلی درباره دونوازی خود و بهاره فیاضی در کنسرت آنلاین موسیقی ایرانی به خبرنگار هنرآنلاین گفت: قطعاتی که اجرا کردیم از پیش تعیین ‌شده بود و تنها یک قطعه‌ را در دستگاه ماهور به‌صورت بداهه‌نوازی اجرا کردیم. ما به خاطر کرونا نتوانستیم به‌طور کامل تمرین کنیم. فقط یک‌بار تمرین بسیار کوتاهی با همدیگر داشتیم.

مسائلی، تأثیر برگزاری کنسرت‌های آنلاین را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ازآنجایی‌که در حال حاضر کنسرت‌های حضوری برگزار نمی‌شوند، همین که ما می‌توانیم به این واسطه موسیقی خودمان را به گوش مخاطبان و علاقه‌مندان برسانیم، بسیار خوب است.

این نوازنده تنبک و دایره درباره دیگر فعالیت‌های خود توضیح داد: این روزها بیشتر مشغول تدریس در آموزشگاه خودم هستم. علاقه زیادی دارم که به کودکان آموزش بدهم. هفته‌ای دو روز به‌صورت حضوری و دو روز هم به‌صورت آنلاین درس می‌دهم.

او با بیان این که تنبک سازی است که کوک ندارد و هیچ مشکلی برای تدریس آنلاین آن پیش نمی‌آید، افزود: حتی هنرجویان وقتی در کلاس آنلاین شرکت می‌کنند تمرکزشان بیشتر می‌شود. آموزش آنلاین برای سازهایی که نیاز به کوک دارند کمی سخت است.

مسائلی در پایان درباره سایر فعالیت‌های خود اظهار داشت: من با آقای مازیار شاهی به‌عنوان آهنگساز و نوازنده تار و آقای پوریا اخواص به‌عنوان خواننده در یک تک‌ترک همکاری کرده‌ام که تا یک ماه آینده منتشر خواهد شد.