سرویس موسیقی هنرآنلاین: مسعود سخاوت‌دوست آهنگساز درباره جدیدترین فعالیت‌های خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: من در حال حاضر مشغول کار بر روی دو سریال نمایش خانگی به نام‌های "سیاوش" و "ملکه گدایان" هستم. با سازندگان یک کار دیگر به نام "مرداب" نیز صحبت کرده‌ام که داریم کارهای اولیه آن‌ را انجام می‌دهیم. ژانر هر سه سریال  تقریباً اجتماعی هستند. دو تای آن‌ها جنبه روان‌شناختی دارد و دیگری در یک بستر از تاریخ اتفاق می‌افتد.

وی اضافه کرد: من تیتراژ سریال "سیاوش" را هم کار کرده‌ام. ژانر این سریال یک ژانر ویژه است که برای آن باید خواننده‌ای را انتخاب می‌کردیم که قابلیت خواندن چنین تیتراژی را می‌داشت.

این آهنگساز بیان کرد: ما در نمایش خانگی باید یک جنبه ویژه‌ای از مخاطب را در نظر بگیریم. قطعاً موسیقی اینجا نمی‌تواند زیرپوستی و کیفی عمل کند. به‌هرحال ما یک برجستگی‌هایی برای موسیقی قائل هستیم ولی اگر بخواهم منحصراً درباره تیتراژ سریال "سیاوش" صحبت کنم باید بگویم موسیقی آن اصلاً از خود کار جدا نیست.

سخاوت‌دوست اظهار داشت: من بدون اغراق هر سه کار را دوست داشتم. هر سه کارگردان از دوستان من هستند و همه کارها را دوست دارم. در هر سه گروه افرادی حضور داشتند که قبلاً با آن‌ها کار کرده بودم.

وی درباره سایر فعالیت‌های خود گفت: من در سینما هم فیلم"ابله" را با خانم نرگس آبیار کار کرده‌ام و در یک فیلم دیگر در خدمت آقای احسان عبدی‌پور بودم. یک کار دیگر به نام "لیپار" دارم که در مرحله فیلمبرداری است. برای کار آقای عبدی‌پور خواننده هم داشتیم، ضمن این که خود کار هم یک کار تجربی است. علاوه بر این‌ موسیقی سریال "شرم" را هم دارم که الآن از شبکه سوم سیما در حال پخش است.