سرویس موسیقی هنرآنلاین: علی شمس آهنگساز و خواننده درباره جدیدترین فعالیت‌های خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: فعلاً فقط کارهایی را انجام می‌دهم که قبلاً زمان اجازه نمی‌داد. مجوز یک سری آثار را گرفته‌ایم و به انتشار آن‌ها فکر می‌کنیم. علاوه‌ بر آن روی یک کلیپ کار می‌کنیم.

وی افزود: اولین برنامه ما انتشار یکی از قطعات آماده‌شده به نام "زشتم" است. این قطعه پیش از این سه بار در جشنواره موسیقی فجر اجرا شد. اکثر آهنگ‌های گروه را خودم می‌سازم، هرچند ممکن است یک نفر دیگر بخواند ولی قطعه "زشتم" را خودم خوانده‌ام.

این آهنگساز درباره فعالیت اعضای گروه خود عنوان کرد: در حال حاضر هر کس تمرینات انفرادی خودش را پیش می‌برد. برای رونمایی می‌خواهیم در یک فضای نسبتاً باز یک اجرا داشته باشیم ولی اگر امکان‌پذیر نبود طرح را عوض می‌کنیم و احتمالاً اجرای آنلاین خواهیم گذاشت.

شمس در پایان خاطرنشان کرد: پیش از شیوع کرونا تدریس موسیقی می‌کردم ولی الآن تدریس موسیقی وضعیت درستی ندارند. در این مدت تجربه تدریس آنلاین هم داشتم ولی بسیاری از هنرجوها آموزش حضوری می‌خواهند. این سقوط اقتصادی را که در چند وقت اخیر رخ داد در شهریه‌ها نتوانستیم وارد کنیم چون مردم تحت فشار هستند. وضعیت برای همه معلم‌های موسیقی سخت شده است.