سرویس موسیقی هنرآنلاین: سید احمد میرمعصومی نوازنده پیانو، آهنگساز، پژوهشگر موسیقی و مهندس صدا تابستان امسال آلبوم "نوازش لحظه‌ها" به آهنگسازی خود را روانه بازار موسیقی کرد.

او درباره واکنش‌ها به آلبوم خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: نزدیک به چهار ماه از انتشار آلبوم "نوازش لحظه‌ها" می‌گذرد. در این مدت بازخورد آلبوم بسیار خوب بود. خدا را شکر می‌کنم و راضی هستم، هم در بازار موسیقی به‌صورت دیجیتال و فیزیکی و هم استقبال مخاطبان از قطعات و تنوع آلبوم که خیلی راضی‌کننده است. بخشی از بازخوردها را نیز در درازمدت دنبال می‌کنیم و بر مبنای بازه زمانی حدود یک سال، ارزیابی خواهیم کرد.  

او درباره تازه‌ترین برنامه‌های خود توضیح داد: در حال حاضر بر روی آلبوم بعدی خودم دارم کار می‌کنم. بخشی از ضبط آلبوم انجام شده است. این بار فضای جدیدی را به کار اضافه می‌کنم. بخشی از آلبوم با توجه به این که تحت تأثیر یک ژانر کلی است، یک فرمت کلی، همگن و منحصربه‌فرد دارد. بخش دیگر فضایی جدید است که به‌نوعی یک سورپرایز برای مخاطبان خواهد بود و آن استفاده بیشتر از سازهای ایرانی و محور قرار دادن موسیقی ایرانی است. امیدواریم سال آینده با این آلبوم نیز به نتایج خوبی برسیم.

وی افزود: در این آلبوم با همان نوازندگانی که در آلبوم گذشته همکاری داشته‌ام همکاری دارم، به علاوه دوستان عزیزی که در حوزه موسیقی ایرانی فعالیت می‌کنند مانند آقای آزاد میرزاپور نوازنده عود و تار که یک نوازنده سطح یک هستند و افتخار همکاری با ایشان را داشتم. تا این لحظه آقایان مهدی مرتضایی به عنوان نوازنده سنتور و همچنین آقای آزاد میرزاپور به عنوان نوازنده عود در آلبوم حضور دارند.

میرمعصومی در پایان گفت: در حال حاضر بیشتر بر روی بنیان آلبوم تمرکز کردم اما در کنار آن فعالیت‌های متفرقه زیادی در قالب تک‌آهنگ داشته‌ام. برای چند خواننده کار کرده‌ام که به امید خدا به‌زودی در فضای مجازی منتشر خواهد شد.