سرویس موسیقی هنرآنلاین: محمد حسین توتونچیان تهیه‌کننده موسیقی درباره آخرین وضعیت برگزاری کنسرت‌های موسیقی گفت: ما امیدوار هستیم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی بتوانیم پس از ماه‌های محرم و صفر کنسرت‌های موسیقی را از سر بگیریم. خوانندگان موسیقی در کشورهای دیگر با نیمی از ظرفیت سالن کنسرت به روی صحنه می‌روند.

وی اظهار داشت: ما در ماه‌های گذشته شاهد این بودیم که هنرهای دیگر از جمله سینما و تئاتر هم فعالیت خود را مجدد آغاز کردند و در حال حاضر فقط موسیقی است که پس از هفت ماه هنوز تعطیل مانده است.

این تهیه‌کننده موسیقی با ابراز امیدواری از این که سالن‌های کنسرت پس از ماه‌های محرم و صفر بازگشایی شود، عنوان کرد: ما با رعایت یک سری نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی می‌توانیم سالن کنسرت را به یک مکان امن و قابل اطمینان برای مخاطبان تبدیل کنیم.

توتونچیان در پایان در رابطه با افزایش قیمت بلیت‌های کنسرت خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر قیمت همه کالاها با افزایش روبرو بوده است و طبیعی است که موسیقی هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود. افزایش قیمت بلیت‌های کنسرت 25 درصد خواهد بود که به نسبت سایر کالاها که حتی افزایش صد درصدی داشته‌اند، افزایش چندان بالایی نداشته است.