سرویس موسیقی هنرآنلاین: هر سال تیتراژهای سریال‌ها و برنامه‌های ویژه ماه محرم بهترین فرصت برای دیده شدن خوانندگانی است که در طول سال فعالیت مداوم داشته و با انتشار یک قطعه به‌عنوان آهنگ تیتراژ می‌توانند تا مدت‌ها نام خود را  بر سر زبانها بچرخانند. در واقع اجرای آهنگ تیتراژهای تلویزیونی بهترین سکوی پرتاب برای خوانندگان است.

امسال نیز به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و صفر خوانندگان مختلفی تیتراژ ویژه‌برنامه‌‎های ماه محرم را اجرا کرده‌اند که در این پرونده به معرفی این قطعات خواهیم پرداخت.

"با حسین حرف بزن" رضا صادقی

رضا صادقی امسال به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم قطعه "با حسین حرف بزن" را منتشر کرد. این قطعه مربوط به تیتراژ ابتدایی برنامه "با حسین حرف بزن" که از شبکه نسیم در حال پخش است.

ترانه قطعه "با حسین حرف بزن" سروده حسین متولیان است و آهنگسازی آن را نیز صادقی برعهده داشته و شعیب عرب نیز تنظیم آن را انجام داده است.

"بهانه ای برای گریستن" و "هامون" محمد معتمدی

محمد معتمدی امسال و به مناسبت ایام محرم الحرام با دو تیتراژ تلویزیونی حضور دارد. این خواننده موسیقی ایرانی قطعه "بهانه‌ای برای گریستن" را با ترانه‌ای از قادر طهماسبی و آهنگسازی محسن جلیلی برای تیتراژ پایانی برنامه "با حسین حرف بزن" منتشر کرده است.

معتمدی همچنین قطعه ای را برای تیتراژ پایانی برنامه "هامون" از تولیدات صدا و سیمای مشهد و به سفارش شهرداری این شهر آماده کرده است. ترانه این اثر برعهده حسین غیاثی است و آهنگسازی آن‌را نیز حسام ناصری برعهده داشته است. ضمن اینکه مدیر هنری این قطعه نیز برعهده میثم یوسفی است.

"بی تو بودن" از روزبه بمانی

روزبه بمانی خواننده و ترانه‌سرا امسال به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و صفر، قطعه "بی تو بودن" را منتشر کرد.

این قطعه که تیتراژ ابتدایی برنامه "هامون" است، ترانه را بمانی سروده و میلاد پورقوه آهنگسازی آن را برعهده داشته است. تنظیم این اثر را سعید زمانی انجام داد، ضمن این که مدیر هنری پروژه میثم یوسفی است.

"مخاطب خاص" از حجت اشرف‌زاده

ویژه‌برنامه تلویزیونی "مخاطب خاص" با اجرای رسالت بوذری در دهه اول محرم روی آنتن شبکه سه می‌رود و بوذری در هر برنامه با کارشناسان مذهبی گفت‌و‌گو می‌کند و حجت اشرف زاده نیز تیتراژ این برنامه را اجرا کرده است.