سرویس موسیقی هنرآنلاین: کیهان کلهر نوازنده سه‌تار و کمانچه در شامگاه چهارشنبه 15 مردادماه به‌صورت آنلاین کنسرت "شهر خاموش" را در خانه‌باغ اتحادیه در تهران اجرا کرد.

"شهر خاموش" یکی از مشهورترین آلبوم‌های بی‌کلام کیهان کلهر است که در سال 1387 با همراهی بروکلین رایدر کوارتت زهی از آمریکا در سبک موسیقی کلاسیک و خاورمیانه‌ای در قالبی بین‌المللی منتشر شد.

کلهر که پیش از این در یک کنسرت آنلاین سه‌تارنوازی کرده بود، این بار نیز با کمانچه‌اش معجزه کرد تا مخاطبان موسیقی در ایران و سراسر جهان از موسیقی او لذت ببرند.

"شهر خاموش"، "مرا از خود مرنجان" و "محبوب من" از قطعاتی بودند که کلهر به همراه سایر نوازندگان که همگی لباس مشکی پوشیده بودند، اجرا کرد.

کلهر که جوایز معتبری چون گرمی و وومِکس را در کارنامه دارد، اول خرداد امسال نیز یک کنسرت آنلاین برگزار کرد. اجرای جدید او نیز با استقبال مخاطبان مواجه شد و این بار نیز بیش از 20 هزار نفر از کنسرت آنلاین کلهر لذت بردند.

کنسرت آنلاین کلهر ابتدا قرار بود 13 مرداد برگزار شود، اما به دلیل بروز پاره‌ای از مشکلات به تعویق افتاد. این نوازنده بین‌المللی همچنین قرار است 19 مرداد در یک کنسرت آنلاین در اصفهان قطعه‌هایی چون "طرقه"، "آتشگاه" و همچنین "شهر خاموش" را اجرا کند.