به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی برج آزادی، به دنبال تشدید شرایط بحرانی ناشی از ویروس کرونا تصمیمات تازه از سوی ستاد مدیریت کرونا برج آزادی تعطیل شد.

در پی بررسی‌های علمی و کارشناسی‌ای که در ستاد مدیریت و مبارزه با کرونا در استان تهران انجام و به تأیید کمیته انتظامی و امنیتی ستاد مبارزه با کرونا در سطح ملی رسیده است، تصمیماتی مبنی بر توقف فعالیت برخی مشاغل و اماکن در شهر تهران گرفته شده که موزه‌ها هم در این دسته فعالیت‌ها قرار دارند.

بنا بر این تصمیمات مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی به مدت یک هفته تعطیل شد.

دیدار مدیر برج آزادی و مدیر سابق بنیاد رودکی

سید عباس عظیمی میزبان مهدی مسعود شاهی مدیر‌عامل اسبق بنیاد رودکی شد.

در این دیدار مسعود‌شاهی ضمن تبریک انتصاب عظیمی به عنوان رئیس جدید برج آزادی برای ایشان آرزوی موفقیت در فعالیت‌های هر چه بیشتر برنامه‌های فرهنگی و هنری مجموعه را آرزو کرد.

عظیمی ضمن قدردانی از حضور وی به ارتباط هر چه بیشتر ایشان با مجموعه، بخصوص در خصوص به کارگیری از تجربه و عملکرد ایشان در طول مدیریت بنیاد رودکی تاکید کرد.

مسعود شاهی که هم اکنون به عنوان مشاور عالی بنیاد سینمایی فارابی فعالیت دارد، مدیر کل نظارت و نمایش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسس و مدیر مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مؤسس و رئیس واحد هنرهای تصویری حوزه هنری، مدیر مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسس و مدیر عامل شرکت فرهنگی و هنری صبا وابسته به صدا و سیما، مؤسس و اولین مدیرعامل بنیاد رودکی، مشاور معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت ارشاد و دبیر دوره‌های بیست و هشتم و بیست و نهم جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بوده است.

در این دیدار، مدیران بنیاد رودکی سید محمد عمرانی ذیحساب طرح و مدیر امور مالی، احمد پسندیده مشاور مدیرعامل و محمد امینی مشاور رئیس و مدیر کل حوزه ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران حضور داشتند.

لغو اجرای کنسرت موسیقی گروه خنیا

اجرای کنسرت موسیقی سنتی گروه خنیا به سرپرستی پری ملکی در برج آزادی لغو شد.

با توجه به اتخاذ تصمیمات ستاد ملی کرونا جهت روند رو به کاهش بیماری کووید-۱۹ در استان تهران، و جلوگیری از تمامی تجمعات از جمله اجراهای زنده موسیقی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کنسرت موسیقی گروه خنیا به سرپرستی پری ملکی که قرار بود روزهای 23 و 24 مرداد در سالن اصلی مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی اجرا شود تعطیل شد.