سرویس موسیقی هنرآنلاین: تازه‌ترین تک‌آهنگ بابک جهانبخش خواننده پاپ روز شنبه به تهیه‌کنندگی شرکت آوای فروهر منتشر شد.

جهانبخش درباره قطعه "حیف" در صفحه مجازی خود توضیح داده است: امروز به این فکر می‌کردم که طی این سال‌هایی که گذشت تجربیات تلخ زیادی را پشت سر گذاشتم و زندگی‌ام فراز نشیب‌های عجیب و غریبی داشت که هنوزم سؤال‌های بی جواب زیادی توی سرم باقی گذاشته است. داستان‌هایی پشت سر گذاشتم که بی‌شک شما بخشی از آن را می‌دانید، باعث شد تا خیلی روحیات، افکار، دیدگاهم به زندگی، به همه چیز و همه تغییر کند.

او ادامه داد: شاید ناخواسته گاهی تلخ به نظر رسیدم یا تلخ نوشتم یا غمگین خواندم و بعضی وقت‌ها حتی برای خودم هم غیر قابل تحمل شده بودم ولی نهایتاً باز خودم را به دست آوردم و همیشه سعی کردم یک انسان قوی باشم و با انرژی مثبت و عشقی که از شما می‌گیرم به حضورم در این عرصه ادامه دهم.

جهانبخش همچنین گفت: عمیقاً هم اعتقاد دارم آینده همیشه روشن است و این را باور دارم که درد به همان اندازه که رنج محسوب می‌شود ولی همراه خودش پختگی و حس‌های خوب و پاک به ارمغان می‌آورد و به تکامل کمک می‌کند. در تمام این سالها و روزها بخاطر این که شما عزیزانم رو به عنوان دوست، همدم، رفیق و هوادار در زندگیم‌ داشتم خدا را شاکر بودم و هستم، همیشه برای رضایت شما تلاش کردم و هیچ فاصله‌ای نذاشتم بین ما و همیشه همانی بوده‌ام که دیده‌اید. رو راست و صریح حتی از درونم همیشه با خبر بودید.

او اضافه کرد: موسیقی جدیدم با نام "حیف"بالاخره مجوز گرفت، این آهنگ خود زندگی است حداقل برای من بسیار باورپذیر بوده و رفیق قدیمی و صمیمی من امیر مسعود میردامادی به زیبایی نوشته و معین عزیزم جذاب تنظیم کرده است. امیدوارم برای شما هم پس از انتشارش دلنشین و شنیدنی باشد.

babak-jahanbakhsh-heyf-2020-06-13-20-59-43

قطعه "حیف" سروده امیرمسعود میردامادی و تنظیم معین راهبر است و جهانبخش موسیقی آن را ساخته است.