به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، سید محمد طباطبایی در ادامه طرح "ساعت سعد؛ دیدار با پیشکسوتان هنر"  به دیدار عبدالوهاب شهیدی؛ نوازنده و خواننده پیشکسوت موسیقی رفت.

در این دیدار عبدالوهاب شهیدی ضمن روایت خاطراتی از دوران فعالیت خود گفت: زمانی که ساز عود را دست می‌گرفتم و با آن همنوایی می‌کردم در واقع گفت‌وگویی بود که بین من و عود شکل می‌گرفت.

وی همچنین درباره زندگی در دوران کرونا گفت: این بلا که مشخص نیست ساخته دست بشر است یا نه، همه را نگران کرده که البته جای خوشحالی دارد که از نظر مبارزه با این ویروس و کنترل آن شرایط در کشور ما بهتر از اروپا و آمریکاست.

همچنین در این دیدار مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ضمن اشاره به سوابق هنری عبدالوهاب شهیدی گفت: تا جایی که اطلاع دارم استاد شهیدی تنها هنرمندی هستند که در گواهینامه درجه یک هنری ایشان دو رشته ذکر شده به این مفهوم که در هر دو رشته عود و آواز درجه یک هستند. 

طباطبایی همچنین با ارائه توضیح درباره طرح تاریخ شفاهی هنر که توسط موسسه هنرمندان پیشکسوت و صندوق اعتباری هنر انجام خواهد شد، گفت: امیدواریم با همکاری استاد عبدالوهاب شهیدی و خانواده محترمشان یک جلد از مجموعه کتاب خاطرات هنرمندان در طرح تاریخ شفاهی هنر به خاطرات ایشان اختصاص یابد.