سرویس‌موسیقی هنرآنلاین: افشین سیاهپوش ترانه‌سرا و خواننده موسیقی پاپ درباره فعالیت‌های خود در روزهای کرونایی به خبرنگار هنرآنلاین گفت: من یک سری پروژه از قبل داشتم که همه آن‌ها به پس از رفع معضل کرونا موکول شد. در واقع این ویروس تمام حساب و کتاب‌های هنرمندان را به هم ریخت. من در حال حاضر تمرکزم بیشتر روی ساخت ویدئو کلیپ‌های جدید و انتشار آهنگ است. به هر حال در اماکن عمومی نمی‌توانیم حضور پیدا کنیم و به همین خاطر می‌خواهیم از این طرف جبران کنیم.

وی درباره تأثیرات ویروس کرونا روی فعالیت‌های موسیقی اظهار داشت: کرونا به پروژه‌های ما آسیب زد ولی در خصوص کلاس‌های آموزشی باید بگویم که من کلاس‌ها را به‌صورت آنلاین ادامه دادم و کرونا ضربه چندانی به کلاس‌های من نزد. اگر بخواهیم تأثیر کلاس حضوری را صد درصد نسبی در نظر بگیریم، تأثیر کلاس‌های آنلاین 80 درصد است. البته من اعتقاد دارم که شاگرد باید نفس به نفس استادش بنشیند و یاد بگیرد.

وی درباره کنسرت آنلاین گفت: شاید کنسرت آنلاین هنوز برای مردم ما جا نیفتاده باشد ولی این امر در دنیا یک مسئله روتین و عادی است. من فکر می‌کنم کنسرت بدون حضور تماشاگران چندان روحیه خاصی به آدم نمی‌دهد و به‌نوعی عجیب و غریب است. البته شاید برای ویدئو کلیپ ضبط کردن بد نباشد.

سیاهپوش بیان کرد: واقعیت این است که من دنبال مشهور شدن نیستم و بیشترین چیزی که دوست دارم اتفاق بیفتد این است که مردم خاطره قشنگی از آهنگ‌های من داشته باشند. حالا اگر جنبه انتفاعی هم داشته باشد چه‌بهتر ولی اگر نداشت، همین که در دل مردم جای داشته باشم یعنی به‌عنوان یک هنرمند رسالت خودم را انجام داده‌ام.

او در پایان خاطرنشان کرد: معمولاً نقطه مرکزی آهنگ‌هایی که ما می‌خوانیم عشق است و به همین خاطر ترانه‌سراها، آهنگسازان و خواننده‌ها باید یک تعریف درست از عشق را بلد باشند. اگر بلد نباشند هرچقدر هم تبلیغ کنند باز هم ماندگار نخواهند شد.