سرویس موسیقی هنرآنلاین: بهرام دهقانیار آهنگساز و نوازنده درباره فعالیت این روزهای خود به هنرآنلاین گفت: من در حال حاضر مشغول تدریس آنلاین هستم. از سال قبل دو مجموعه انیمشین داشتم که ضبط آن‌ها را نیز انجام می‌دهم. هفته گذشته هم یک کلیپ را با خانم مرضیه برومند کار کردم که این کار به همت شهرداری تهران انجام شد و احتمالاً عید فطر منتشر خواهد شد.

این آهنگساز درباره جزئیات این قطعه که نام آن هنوز مشخص نشده است، عنوان کرد: قطعه‌ای است که برای تقدیر از تمام پزشکان، پرستاران و کادر درمانی که در ایام کرونا تولید شده است. به نظر خودمان کار بسیار تأثیرگذار و جذابی شده است. برخی از چهره‌ها لطف کردند و آمدند در کنار ما این پروژه را جلو بردیم.

او در رابطه با تأثیر کلاس‌های آنلاین بیان کرد: در شرایطی که برخی هنرجوها امکان حضور در آموزشگاه‌های موسیقی را ندارند، ما فکر کردیم که بهتر است برای آن‌ها کلاس آنلاین برگزار کنیم. این کلاس‌ها صد درصد نمی‌تواند مانند کلاس‌های آموزش حضوری باشد ولی از هیچی بهتر است و تا اندازه‌ای می‌تواند مفید باشد.

دهقانیار با اشاره به اینکه تقریباً یک سال است به‌عنوان مدیر موسیقی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند، اظهار داشت: من در ادامه فعالیت‌هایی که در کانون داشتم، در حال حاضر به‌صورت یک هفته در میان صبح‌ها از محل کانون برای تمام استان‌های کشور کلاس‌های آموزش مهارت‌های نت‌خوانی را مدیریت می‌کنم و درس می‌دهم. ما قصد داریم کلاس‌های موسیقی برای کودکان را هم در این بستر آماده کنیم تا کم کم شرایط مهیا شود و کلاس‌ها به‌صورت حضوری برگزار شود.