سرویس موسیقی هنرآنلاین: سیاوش کامکار آهنگساز و نوازنده سنتور و عضو گروه کامکارها درباره فعالیت این روزهای خود به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: این روزها مشغول تدریس به‌صورت آنلاین هستم چون در حال حاضر کار دیگری نمی‌توانیم انجام بدهیم، ضمن این که کار آهنگسازی هم انجام می‌دهم.

او درباره خوبی‌ها و بدی‌های آموزش به‌صورت آنلاین عنوان کرد: کلاس‌های آنلاین خوب هستند، اما اگر تلگرام و برخی رسانه‌های اجتماعی فیلتر نبودند راحت‌تر می‌توانستیم کلاس آنلاین برگزار کنیم. به نظرم فیلتر بودن برخی نرم‌افزارها و سرعت کم اینترنت، دست آدم را در آموزش آنلاین می‌بندد، وگرنه آنچنان با کلاس‌های حضوری تفاوت ندارند.

این آهنگساز در رابطه با کارهای جدید خود اظهار داشت: ما در این مدت کار جدید هم ضبط کردیم ولی کارهای گروهی خودمان را لغو کردیم چون به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان جمع شدن وجود نداشت. خودم یک سری کارها در حوزه داخلی و بین‌المللی انجام داده‌ام که منتظر هستم تا آماده انتشار شوند.

وی در پایان در رابطه با تأثیرات کرونا بر حوزه موسیقی خاطرنشان کرد: بیشتر سعی می‌کنم خودم را با دنیای مجازی وفق بدهم. با مخاطبان ارتباط برقرار کنم و ویدئو و پادکست تولید کنم. با این حال از لحاظ درآمد مالی تأثیر منفی گذاشته است. ما از کسی گلایه نداریم و سعی می‌کنیم خودمان را با شرایط وفق بدهیم.